Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat wel geheel los van Magix Support.
Voor zover ik het heb kunnen beoordelen, hebt u processor AMD Ryzen 5 3600X geen geïntegreerde grafische videokaart. Wat voor videokaart zit er in uw PC? Zijn de videokaartdrivers up-to-date? Zo niet, kijk eens op de site van de leverancier wat de laatste drivers voor uw kaart is.
U hebt Photostory 2023 aangekocht en geïnstalleerd, hierdoor wordt bij mijn account / mijn producten het installatieprogramma Photostory 2022 vervangen door Photostory 2023. Ook de trailversie is Photostory 2023.
Ik ga vanavond laat nog eens naar uw probleem kijken, ben nu onderweg.
U geeft aan, dat u de laatste drivers voor u AMD Radeon RX5600 XT hebt geïnstalleerd. Hebt u dit ook via de officiële site van AMD gedaan? De laatste driverversie is: Adrenalin 22.9.1 release Date 21-09-2022.
Het kan ook zijn, dat u Visual C++ Redistributable voor Visual Studio 2015-20XX moet updaten naar de Visual C++ Redistributable voor Visual Studio 2015-2022.
Ik denk het gevonden te hebben, door in mijn afbeeldingen foto's weg te halen is het gelukt, waarschijnlijk zat er iets bij wat corrupt was of zo, hopelijk blijft het zo
Het zou best mogelijk kunnen zijn, dat uw MPH projectbestand corrupt is geworden. Want als u weet, dat een MPH projectbestand alleen maar verwijzingen en configuratiegegevens bevat en geen fysieke bestanden. Een volgende keer zou u dit zelf kunnen controleren door een geheel nieuw project aan te maken. Als er dan geen foutmeldingen zijn, dan kan en mag u van mij aannemen, dat fout zit in het onderhand zijnde MHP projectbestand. Succes met het samenstellen van uw slideshows.