Online registreren en activeren

Gerard-Thomas schreef op 07.03.2023 om 13:40 uur

Zoals ik eerder meldde, heb ik VideoDeluxe 2016 opnieuw moeten installeren. Wanneer ik het programma wil openen verschijnt er een scherm met een groen vinkje achter het serienummer en mijn emailadres. Wanneer ik online registreren en activeren aanklik, verschijnt de melding even geduld a.u.b. en vervolgens gebeurt er niets.

Wat nu?

Gerard Thomas

Reacties

Bol schreef op 07.03.2023 om 17:47 uur

@Gerard-Thomas

Hallo Gerard,

Hebt u het al geprobeerd op te starten als administrator? Zo niet, klik dan eens met de rechtermuisknop op de Magix Video Deluxe 2016 snelkoppeling.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

PS. Omdat uw probleem in uw vorige topic (nog )niet is / was opgelost, had u hier geen nieuwe topic voor hoeven aan te maken. U had deze als een aanvullende vraag kunnen toevoegen.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Gerard-Thomas schreef op 08.03.2023 om 14:03 uur

Dankuwel, maar helaas werken beide opties niet.

Met vriendelijke groet,

Gerard

Bol schreef op 08.03.2023 om 14:16 uur

@Gerard-Thomas,

Hallo Gerard,

Zet tijdelijk uw virusscanner even uit en probeer het dan nog eens. Vergeet niet uw virusscanner weer aan te zetten.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Gerard-Thomas schreef op 08.03.2023 om 15:45 uur

Hallo Rob,

Ook dit wil niet lukken. Misschien het programma opnieuw installeren?

Met vriendelijke groet,

Gerard

Bol schreef op 08.03.2023 om 16:20 uur

@Gerard-Thomas

Hallo Gerard,

Voordat u VDL 2016 opnieuw gaat installeren, kunt u eerst nog eens proberen om het Videodeluxe.ini bestand te verwijderen. Dit INI-bestand wordt bij het opstarten weer automatisch aangemaakt.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 08.03.2023, 16:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Gerard-Thomas schreef op 08.03.2023 om 17:24 uur

Hallo Rob,

Dit bestand staat er bij mij niet bij. Ik vraag me af of het opnieuw installeren wel goed gegaan is. Het cd-station maakte erg veel geluid bij de installatie.

Bedankt voor alle hulp tot nu toe.

Met vriendelijke groet,

Gerard

Bol schreef op 08.03.2023 om 17:31 uur

@Gerard-Thomas

Hallo Gerard,

Mijn advies is nu om VDL 2016 te deinstalleren en dan op deze manier opnieuw te installeren. Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden? (magix.info)

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Gerard-Thomas schreef op 08.03.2023 om 17:35 uur

Ok. Ik hou u op de hoogte!

Gerard-Thomas schreef op 08.03.2023 om 21:04 uur

Hallo Rob,

Helaas is het niet gelukt! Ik kreeg de volgende melding: zwaarwegend probleem. Fout in module "WININET.dll".

Laadadres: 0x00007FFDCFF60000 op adres 0X00007FFDCFF8E4E6

(uitzondering 0xc0000005 "ACCES VIOLATION'

Ik heb geen idee waar dit allemaal voor staat en wat ik nu nog kan doen.

Met vriendelijke groet,

Gerard

Bol schreef op 08.03.2023 om 21:35 uur

@Gerard-Thomas

Hallo Gerard,

....Helaas is het niet gelukt! Ik kreeg de volgende melding: zwaarwegend probleem. Fout in module "WININET.dll".....

Dit is geen Video Deluxe 2016 probleem, maar een Microsoft Windows 10 | 11.

Zie eens deze link: SFC Scannow - Hoe werkt de System File Checker? – PC Web Plus

Succes,

Rob (Forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Gerard-Thomas schreef op 08.03.2023 om 21:42 uur

Ok. Bedankt voor de reactie. Dat is voor mij te moeilijk, maar ik zal mijn zoon vragen hiermee aan de slag te gaan. Heel erg bedankt. Ik hou u op de hoogte.

Met vriendelijke groet,

Gerard

Gerard-Thomas schreef op 11.03.2023 om 11:15 uur

Ik heb geprobeerd het programma vanuit het servicecentrum opnieuw te installeren en ook nu ging het na online registreren en installeren niet verder.

Bol schreef op 12.03.2023 om 14:55 uur

@Gerard-Thomas

Hallo Gerard,

Hebt uw zoon de melding Fout in module "WININET.dll" reeds opgelost? U moet dit probleem eerst oplossen.

Zie: foutmelding wininet.dll

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 12.03.2023, 15:00, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Gerard-Thomas schreef op 25.03.2023 om 11:30 uur

Goede morgen Rob,

Het probleem met Windows is eindelijk opgelost. Ik heb gisteren gebruik gemaakt van de aanbieding om Video deluxe 2023 Premium aan te schaffen. Het registreren leverde geen enkel probleem op, dus ik kan aan de slag. Maar eerst zal ik me eens goed moeten verdiepen in hoe het programma werkt. Bedankt voor alle tips!

Met vriendelijke groet,

Gerard

Bol schreef op 25.03.2023 om 23:12 uur

@Gerard-Thomas

Hallo Gerard,

Het doet mij deugd om te lezen, dat de Windowsfoutmelding Fout in module "WININET.dll" is opgelost. Bedankt👍 voor deze terugkoppeling.

U hebt mijn inziens ook een goede beslissing genomen om uw Video Deluxe 16 te upgraden naar Video Deluxe 2023 premium. Mag ik u een advies geven. Download eens het naslagwerk via: Hulp / Gebruiksaanwijzing (PDF) downloaden. U kunt met "F1" ook rechtstreeks de hulpfunctie activeren / aanroepen.

Ik wens u succes met het doorgronden van Video Deluxe 2023. Mocht u toch nog vragen hebben, laat het mij weten.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Gerard-Thomas schreef op 26.03.2023 om 12:04 uur

Hallo Rob,

Ik heb het naslagwerk gedownload. Mocht ik nog vragen hebben, meld ik me zeker.

Met vriendelijke groet,

Gerard