Online fotoalbum verdwenen??

yvette-VanDenberk schreef op 08.03.2023 om 16:12 uur

Wegens een fout van mijn creditcard is mijn fotoalbum verdwenen.
Na contact te hebben gezocht dat de kaart weer geüpdatet is krijg ik geen enkele reactie helaas.
Al mijn foto's zijn weg jammer genoeg.
Slechte / geen communicatie vanuit Magix.
Ik heb verschillende producten bij hun lopen en of aangekocht maar , deze lopen , maar nieuwe producten aanschaffen zie ik niet zitten ivm slechte probleem afhandeling.
De producten die ik heb aangekocht blijven natuurlijk voor de rest magix bedankt dat alles weg is !

Jo

Reacties

Bol schreef op 08.03.2023 om 16:31 uur

@yvette-VanDenberk

Hallo Yvette,

...Wegens een fout van mijn creditcard is mijn fotoalbum verdwenen.....

Als moderator begrijp ik uw frustratie. Maar voor zover ik het weet bent u uw online fotoalbum (nog) niet kwijt, alleen u kunt er op dit moment geen gebruik van maken tot alles is betaald. Daarom mijn advies stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor. Meestal krijgt u binnen 2 á 3 dagen een antwoord.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

yvette-VanDenberk schreef op 08.03.2023 om 17:08 uur

Heb ik al gedaan.............

Bol schreef op 08.03.2023 om 17:27 uur

@yvette-VanDenberk

Hallo Yvette,

Er is een ticketnummer voor u aangemaakt en daarvan hebt u een mailtje terugontvangen. Mijn advies, wanneer u binnen 4 dagen na verzending nog geen antwoord hierop terug hebt gekregen, reply dan deze mail met de vraag wanneer u een antwoord kan verwachten.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 08.03.2023, 17:28, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

yvette-VanDenberk schreef op 29.03.2023 om 23:15 uur

Creditcard is weer actief maar fotoalbum is nog steeds niet terug zichtbaar?

Gr Jo

Bol schreef op 30.03.2023 om 13:58 uur

@yvette-VanDenberk

Hallo Jo,

Omdat het hier om één betaling gaat via uw Creditcard kunt u het beste contact opnemen met Magix Support. Stuur een mailtje naar infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

yvette-VanDenberk schreef op 30.03.2023 om 17:50 uur

Helaas heb ik al veel gedaan en wil er niet nog meer tijd en energie in duwen om alles weer terug te krijjgen.

Ik heb best wel wat producten van Magix , maar ben wel hierin teleurgesteld.............

Spijtig maar helaas.

Wel bedankt voor je antwoord.

Gr Jo

Bol schreef op 30.03.2023 om 18:09 uur

@yvette-VanDenberk

Hallo Jo,

Dit is het forum voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support Duitsland. Wij als moderators en forumleden hebben geen inzicht in uw persoonlijke gegevens.

Het is aan u of u de nodige tijd en energie in uw probleem te steken. Ik begrijp uw frustratie, maar u moet toch echt een mailtje sturen naar infoservice@magix.net en daar aangeven dat u graag uw fotoalbum terug wilt hebben. U kunt het mailtje gewoon in het Nederlands sturen. Vermeldt hierin duidelijk waar het overgaat.

Ik wens u heel veel succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-