Ongewenste reclameboodschappen

Dreke schreef op 22.02.2022 om 15:22 uur

Bij het opstarten van de PC krijg ik bijna dagelijks een reclameboodschap van een Magix product (video, music maker....). Ik heb news verbergen al opgezet in video deluxe en alle Magix softwares waar dit voorzien is en ook Magix connect verwijderd, maar toch blijven deze boodschappen komen.

Hoe kan ik deze boodschappen stoppen.

Reacties

Bol schreef op 22.02.2022 om 15:48 uur

@Dreke,

Hall Dreke,

Zie eens deze link: https://www.magix.info/nl/forum/pop-up-bij-opstarten--1294692/#ca1758017

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Dreke schreef op 22.02.2022 om 16:50 uur

Zoals gezegd heb ik Magix connect al verwijderd, en in mijn apps zie ik geen Magix cloud import staan !? Heb dus al alles geprobeerd wat ik vond op het forum, maar toch blijven de boodschappen komen bij het opstarten.

Bol schreef op 22.02.2022 om 18:28 uur

@Dreke

Hallo Dreke,

Hoe krijgt u de ongewenste reclameboodschappen? Krijg u deze bij het opstarten van uw Magix programma rechts onderin of gewoon midden op het scherm? Zelf krijg ik ook nog af en toe een reclame-uiting midden op het scherm. Hier is niet veel aan te doen.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Dreke schreef op 22.02.2022 om 21:24 uur

Ik krijg de reclame rechts onderaan mijn scherm na het opstarten van de computer (windows 10). Er is dus nog geen enkel programma opgestart. En deze reclame kan zoals gezegd over verschillende Magix producten gaan (soms video deluxe, music maker, photo story, enz...).

SP. schreef op 22.02.2022 om 21:55 uur

@Dreke

U kunt ook proberen het taakbeheer van Windows te openen en onder het tabblad Autostart te zoeken naar een programma van Magix. Op mijn computer is dat Magix Update Notifier. Ik heb het uitgeschakeld. Maar je kunt het ook verwijderen.

 

You can also try to open the Windows Task Manager and look under the Autostart-Tab for a program by Magix. On my Computer it is Magix Update Notifier. I disabled it. But you can also uninstall it. 

Bol schreef op 22.02.2022 om 22:28 uur

@Dreke

Hallo Dreke,

Hier een aanvulling het bovenstaand antwoord. Zie: Installeren en deinstalleren van Magix update Notifier

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Dreke schreef op 23.02.2022 om 19:48 uur

Even gekeken en ik heb geen Magix programma dat in de opstart lijst staat, noch heb ik Magix update Notifier geinstalleerd staan. Zoals gezegd heb ik Magix Connect al verwijderd. Het is mij dus nog altijd een raadsel hoe die Magix boodschappen op mijn startscherm terechtkomen na het opstarten van de PC.