Reacties

Bol schreef op 20.03.2022 om 10:54 uur

Hallo @jmaassen,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Tijdens het installeren van Magix Programma's hebt u waarschijnlijk ook de overbodige extra programma's mee geïnstalleerd.

Misschien kan dit voor u de oplossing zijn? ‎Als u deze niet gebruikt, verwijder dan Magix Connect, Magix Cloud Import

Dit doet u zo:

  • Ga naar: Alle instellingen / Apps
  • Zoek en verwijder dan: Magix Cloud Import en Magix Connect

Met vriendelijke groet,

Rob (moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jmaassen schreef op 20.03.2022 om 12:13 uur

Hallo Bol.

Dank voor je vlotte reactie. Ik heb Magix Cloud import verwijderd. Connect heb ik niet kunnen vinden.
Ben benieuwd naar het resultaat. 😉

 

mi-bo schreef op 20.03.2022 om 13:08 uur

@jmaassen

Beste Jmaassen,

Als U dit als vervelende reclame ondervind

dit is geen reclame ,

maar een controle vanuit MAGIX ,

en kan alleen maar op start Installation worden geklikt ,

en als er weer een controle plaats vind zal U dit weer krijgen

Sc6

Vriendelijke groet

Michael ( Forum Moderator )

Bol schreef op 20.03.2022 om 13:33 uur

Hallo @jmaassen,

Ik ben er vanuit gegaan, dat u echte reclame-uitingen bedoelt. Het bovenstaande hebt niets met reclame-uitingen te maken, maar om een programma proces. Mocht u hiervan last hebben, laat het mij dat dan weten, want daar is ook een oplossing voor.

Definitie van reclame.

Onder reclame wordt verstaan: iedere openbare en/of systematische directe dan wel indirecte aanprijzing van goederen, diensten en/of denkbeelden door een adverteerder of geheel of deels ten behoeve van deze, al dan niet met behulp van derden. Onder reclame wordt mede verstaan het vragen van diensten.

Met vriendelijke groet,

Rob (moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 20.03.2022, 13:35, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-