ongewenst streepje onder tekst

Willytje65 schreef op 06.02.2013 om 16:29 uur

Bij het maken van een fotoshow heb ik steeds bij het ingeven van bewegende tekst(van rechts aar links) heb ik een  dun streepje op de ganse lengte van  foto . Het is geen onderstreeping, maar een dun streepje gevormd waar de onderkant van het verplaatsing kader staat, het staat er al voor de tekst komt aangelopen. Het staat er niet bij stilstaande tekst.

Weet niemand daarvan de reden en de oplossing?????

Ik werk met windows XP en probeer te werken met foto's op dvd 2013 deluxe. Had vroeger fotos op dvd 7 deluxe en had dat probleem niet.

Reacties

RiViS schreef op 07.02.2013 om 11:24 uur

Ik heb het even uitgeprobeerd met een standaard titel die ik als animatie gegeven heb "van rechts naar links", daar zie ik geen streepjes verschijnen.

Als je even exact aangeeft welke titel je precies hebt toegepast (uit welke groep + de naam), dan wil ik die ook nog wel bekijken.

groet,

Rijk

Willytje65 schreef op 08.02.2013 om 10:54 uur

dit is gewoon standaard titel arial 28 , met rand en schaduw, van rechts naar links, 5 sec.

RiViS schreef op 08.02.2013 om 12:27 uur

dit is gewoon standaard titel arial 28 , met rand en schaduw, van rechts naar links, 5 sec.

die werkt bij mij perfect. Misschien heeft het toch iets met je wat verouderde systeem te maken. Als je iemand kent met een zwaarder systeem zou je kunnen proberen als proef daar je 2013 programma op te installeren (en weer af te halen).

groet,

Rijk

Willytje65 schreef op 08.02.2013 om 15:14 uur

Beste RiVis,

ik denk dat de enige oplossing voor mij is een stap terug zetten , het liefste wat ik doe in fotoshows, teksten en inzoomen lukt niet meer; Rest mij alleen  nog mijn nieuwe magix 2013 er afhalen en opnieuw mijn nr. 7 er op zetten. Had eigenlijkde 2013 gekocht om meerdere foto's bij elkaar te ztten, of een andere foto als achtergrond te gebruiken.  Jammer!