Ongeldige id3 tag in MMM 2014 premium??

hanky2 schreef op 19.05.2014 om 12:08 uur

Ik krijg meldingen bij sommige (mp3) samples dat er een ongeldige id3 tag is gevonden.

Repareren door MMM lukt dus niet.

Kan deze wel gewoon afspelen met mediaplayer.

Werk met Windows 7 64 home edition

Wat ik wel zie is dat in de id3 tag van de sample een afspeelduur van 0.01 sec. staat terwijl deze eigenlijk langer is.
Deze kan ik niet verwijderen met een id3 tag editor

Reacties

mi-bo schreef op 19.05.2014 om 18:47 uur

beste,
hoe heeft U het product geinstalleerd is dit met een dvd of een online versie, is het een online versie dan dient u via hulp gratis programma's te uploaden, en Uw probleem zal zijn opgelost
succes met het mooie MAGIX product
mido

hanky2 schreef op 26.05.2014 om 15:28 uur

k heb de programma's geupload, maar probleem is nog steeds niet opgelost

mi-bo schreef op 26.05.2014 om 15:31 uur

Vermoedelijk staat de tijdlijn balk niet goed deze kan je verschuiven, zodat er meer product ingeladen kan worden

succes

mido

hanky2 schreef op 26.05.2014 om 20:51 uur

Tijdlijn staat goed, sommige mp3's kan ik wel laden, andere weer niet

amaa schreef op 07.10.2014 om 11:20 uur

Dit antwoord moet je hebben: 

It refers to the type of music file, you just can't manually rename the extension, you have to use a file extension rename utility otherwise the header (the first text line) deos not show whether the file is mp3, mp4, m4a or a wav or whatever type of file.

If you can listen to the file then just record the music being played in a format like mp3 or wav (a wav file is about 10 times larger than an mp3 file.

If you can open the file into the magix 2013 program then use the Save As option to save the file in a format that you can use. Don't drag and drop, it won't work. you have to use File > Open.

You can use this supercool free program called formatfactory and simply do a mp3 to mp3 conversion. I cant believe how many hours i wasted distilling MAGIX forums and deleting tags from my mp3s. 

--> http://format-factory.nl.softonic.com/download 

en dan doen ze het weer!