Onduidelijkheid over upgrade installeren

Jan-Jousma schreef op 03.03.2021 om 12:00 uur

Sinds ik de melding kreeg dat er een upgrade versie kon worden bestelt kreeg ik (zware) foutmeldingen. Daarom (en dat is waarschijnlijk ook de bedoeling) na herhaaldelijk hiervoor kiezen, de upgradeversie kunnen bestellen. Deze heeft een ander serienummer.

Het is mij niet duidelijk of ik hiermee de in gebruik zijnde versie kan upgraden of dat ik deze moet deinstalleren en de upgrade versie daarna in zijn geheel moet installeren.

Wie kan hier uitsluitsel over geven?

Reacties

mi-bo schreef op 03.03.2021 om 12:16 uur

@Jan-Jousma

Beste Jan,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

Als ik U vraag goed heb gelezen is er een upgrade gedaan, dan blijft de P3 nummer het zelfde, misschien zit er een G3 nummer bij dat is om extra product wat bij de upgrade versie zit te registreren.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Jan-Jousma schreef op 03.03.2021 om 13:54 uur

Nee, het is een ander P nummer geworden.

mi-bo schreef op 03.03.2021 om 14:23 uur

Beste Jan.

Dank voor Uw Feedback.

Dan heeft U van MAGIX Support een andere P3 serienummer gekregen.

Is dit correct.

Dan de eerste P3 versienummer van Uw Pc verwijderen dit via configuratie scherm want daar zullen nu 2 versies van MAGIX vdl staan , de oudste versie(zie datum) verwijderen.

Dan staat alleen de nieuwste versie op de Pc/laptop.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 03.03.2021 om 14:31 uur

@Jan-Jousma

Hallo Jan,

Het kan wel kloppen, dat u een ander P3-serienummer hebt gekregen. U hoeft het VDL programma niet eerst te deinstalleren.

Doe het volgende:

• Start VDL op
  • Deactiveer VDL
  • Start VDL weer op
  • Activeer VDL nu met het nieuw verkregen P3-serienummer.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 03.03.2021, 14:33, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-