Goedemiddag,
Voor het maken van een website gebruik ik 'MAGIX Web Designer Premium 19.0.0.64291 M DL x64 May 3 2022'. Ik werk op een HP Envy23 All-in-one met besturingssysteem Windows 10 Home, versie 21H2, build 19044.2364.
Ik heb een aantal hyperlinks van stukjes tekst die uit meer dan één woord bestaan. De tekstopmaak is 'uitgevuld'. Als een zin over meer dan één regel loopt, loopt binnen Web Designer de onderstreping van de hyperlink netjes door onder de spaties tussen de woorden die samen de hyperlink vormen. Voorbeeld: dit is mijn website
In de gepubliceerde website valt de onderstreping onder de spaties weg, en dan ziet de hyperlink eruit als door spaties van elkaar gescheiden woorden. Voorbeeld: dit is mijn website Dat ziet er een beetje raar uit (vind ik) -- net alsof het verschillende hyperlinks zijn, in plaats van één.
Als ik qua tekstopmaak overschakel van 'uitvullen' naar 'links uitlijnen' blijft de onderstreping wél staan.
Ik vind 'uitvullen' een rustig beeld geven en ik wil daarom niet graag alleen omwille van dit issue overschakelen op links uitlijnen. Nu ben ik benieuwd of ik zelf iets aan het behouden van die onderstreping kan doen. Of is het een niet aanpasbare eigenschap van het programma? Of is het misschien een 'bug' die zou kunnen/moeten worden verholpen?
Wie kan mij helpen?
Dank (en natuurlijk ook nog een voorspoedig en gezond 2023 gewenst 🙂)
Janice