Onderaan film lijnen

Foto-Bernard schreef op 23.11.2022 om 10:09 uur

Hallo,

Ik ben een gebruiker van "Red uw video's". Mijn pc draait op Win 11 en gebruik Magix video saver versie 8.0.0.28(UDP3).

Onderaan een opgenomen film (analoog) heb ik verveelde lijnen. Op de orginele film heb ik deze niet. Is dit normaal?

met vriendelijke groeten

Berke

Reacties

mi-bo schreef op 23.11.2022 om 11:05 uur

@Foto-Bernard

Kijk eens bij aan de rechterzijde(instellingen beeld), staat een optie storende lijnen, ben momenteel oplokantie en kan niet de juiste icoontje laten zien

Gr

Michael/Moderator

mi-bo schreef op 23.11.2022 om 13:31 uur

@Foto-Bernard

Inmiddels weer thuis, zoals belooft,

Deze optie was het

Gr

Michael/ Moderator

Foto-Bernard schreef op 24.11.2022 om 10:13 uur

Goedemorgen,

Het blijft zo. Ik heb een bijlage bij geplaats om het u even te laten zien

Gr.

Bernard

mi-bo schreef op 24.11.2022 om 10:30 uur

@Foto-Bernard

Dank voor Uw reactie Bernard.

Als dit is gedigitaliseerd met een analoge videorecorder gebruik de tracking eens.

De opname die U laat zien, misschien moeten de koppen van de camera gereinigd worden.

Gr

Michael/Moderator

mi-bo schreef op 24.11.2022 om 10:49 uur

@Foto-Bernard

Een toevoeging,

Bent U in bezit van MVDL, start het programma op, sluit usb- omzetter aan tussen analoge videorecorder en Pc,start opname(digitaliseren)het is best mogelijk dat de storing lijn dan weg is

Gr

Michael/Moderator

Bol schreef op 24.11.2022 om 10:53 uur

@Foto-Bernard

Hallo Bernard,

....Onderaan een opgenomen film (analoog) heb ik verveelde lijnen. .....

Waarschijnlijk bewerkt u uw gedigitaliseerde films in de meegeleverde Magix Video Easy X. Helaas wordt met het sjabloon Randstoringen verwijderen niet alles gecorrigeerd. Met Video Deluxe is dit wel mogelijk met effecten- grootte/positie/rotatie.

Zie het resultaat

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 24.11.2022, 10:56, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 24.11.2022 om 14:36 uur

@Foto-Bernard

U heeft een film aangeboden gekregen van consument.

U laat 2 stukjes film zien van consument en wat U zelf heeft opgenomen en er tussen geplakt(gemonteerd)(als voorbeeld)(is dit ook analoog , Dv,of digitaal(mobiel)).

"Nu de vraag, hoe zijn de beelden aangeleverd door consument, en op welke manier /hoe zijn de beelden opgenomen die U er tussen heeft gemonteerd.(is dit allemaal analoog720x576 of , Dv,of digitaal1920x1080)"

 

PS:

als U het zonder problemen afspeel op de Tv/monitor hoe maakt U dan een aansluiting .

Gr

Michael/Moderator

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

 

Foto-Bernard schreef op 25.11.2022 om 09:59 uur

Bedankt aan iedereen die heeft megewerkt om een oplossing te verkrijgen.

De oplossing is inzomen.

Bernard

Bol schreef op 25.11.2022 om 10:37 uur

@Foto-Bernard

Hallo Bernard,

Het doet mij deugd om te lezen dat u uw probleem hebt kunnen oplossen door uw film in te zoomen. Als u dit doet via een Magix Video Deluxe programma, dan zou u ook met dit programma uw films kunnen binnenhalen (digitaliseren). Bedankt👍 voor deze terugkoppeling.

Succes met het digitaliseren en samenstellen van uw films.

Rob (forumlid / moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-