Reacties

mi-bo schreef op 24.12.2021 om 11:37 uur

@betty-blik

Beste Betty.

Het probleem is "The best classic xmas song"

Waar heeft U die vandaan ingeladen, gezien het een mp4 is, is dit beeld en geluid.

En wat wilt U ervan gebruiken

Sc6.

Blijf gezond en fijne feestdagen in vooruitzicht en een Covid-19 (Omikron) vrij 2022

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 24.12.2021 om 11:45 uur

@betty-blik

Hallo Betty,

Waarschijnlijk kan Video Deluxe niet overweg met de Emoticons in de bestandsnaam. Mijn advies is, herbenoem het MP4-bestand zonder Emoticons en probeer het nog eens.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Diverse keren aangepast i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 24.12.2021, 11:47, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

betty-blik schreef op 24.12.2021 om 12:11 uur

@betty-blik

Beste Betty.

Het probleem is "The best classic xmas song"

Waar heeft U die vandaan ingeladen, gezien het een mp4 is, is dit beeld en geluid.

En wat wilt U ervan gebruiken

Sc6.

Blijf gezond en fijne feestdagen in vooruitzicht en een Covid-19 (Omikron) vrij 2022

M.vr.gr

Michael

 

ik heb deze van YouTube gedownload en ik wil alleen het beeldmateriaal gebruiken, maar mij herkend niets ook niet wat ik al heb gemaakt met magix Vr.gr. betty

mi-bo schreef op 24.12.2021 om 13:09 uur

@betty-blik

Beste Betty.

Ik had al z'n donkerbruin vermoeden.

Het is mogelijk dat het gecodeerd is, en dan is er weinig aan te doen, zover mijn kennis gaat.

Met Camtasia kunt U het wel importeren en daarna beeld en geluid, ontkoppelen.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 24.12.2021 om 13:19 uur

@betty-blik

Hallo Betty,

Ik heb The Best Classics Christmas Songs oldies Hits🎄🎄💚❤️ (1080p).mp4 ook even van YouTube gedownload en kon deze zonder problemen met de emoticons op de tijdlijn van VDL 2022 zetten en afspelen. Waarom het bij u fout gaat, dat kan ik u hiervandaan niet zeggen.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 24.12.2021, 13:28, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-