Reacties

mi-bo schreef op 27.05.2021 om 09:35 uur

 

@RedbadH

Beste RedbadH.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

U heeft vandaag een account aangemaakt, had U eerder een ander account waar RUV onder is geregistreerd misschien is dat het probleem dat U code 24 te zien krijgt.

dit betekend code 24 https://www.magix.info/nl/support/artikel/oplossing-van-de-fout-24--2/

Of welke versie van RUV schrijft U, op slaan van mp4 bestand moet wel 720:576 4:3 zijn

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

RedbadH schreef op 27.05.2021 om 09:56 uur

Inderdaad het gaat over het omzetten van 4:4-video (vanaf VHS) naar MP4. Ik ben me niet bewust van het feit dat ik een eerder een ander account heb gemaakt, maar toen ik gisteren de software registreerde kreeg ik een melding dat mijn e-mailadres al in gebruik was en daardoor de registratie niet lukte. Ik heb vervolgens een ander e-mailadres gebruikt om de software MAGIX Video Easy te registeren.

mi-bo schreef op 27.05.2021 om 10:16 uur

@RedbadH

Beste RedbadH,

Dank voor Uw feedback,

U schrijf "toen ik gisteren de software registreerde kreeg ik een melding dat mijn e-mailadres al in gebruik was "

Is dit een nieuw gekocht( RUV pakket ) product, en welke versie van RUV is het ???

Blijf gezond

Mivr.gr

Michael

RedbadH schreef op 27.05.2021 om 10:25 uur

Het gaat om versie 6.0.2.31 (UDP3). Het is een nieuw gekocht pakket met cd-rom, kabel en USB-'stick'.

mi-bo schreef op 27.05.2021 om 10:31 uur

@RedbadH

Beste RedbadH,

Dank voor Uw Feedback,

Dit is een oud pakket dat in 2016 is uitgekomen, heeft U dit als eerste eigenaar gekocht, of via , via, en was het pakket toen U het kocht verzegeld.

Als het door een ander is gebruikt??? kunt U het niet onder Uw eigennaam registreren als het al door een ander is gerigistreerd, mits U de naam email adres en ww heeft van de eerste gebruiker

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

RedbadH schreef op 27.05.2021 om 10:36 uur

Nieuw pakket via Bol.com (Yorcom) aangeschaft. Het pakket was verzegeld. Er staat op de doos 'Nieuwe versie' maar dat (b)lijkt dus niet te kloppen.

mi-bo schreef op 27.05.2021 om 10:49 uur

Beste RedbadH,

Dank voor Uw Feedback.

Neen, de laatste nieuwe versie is RUV 2022 versie nummer 7.0.1.12

het pakket wat U nu heeft is zie Tutorial ,

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-installeer-ik-ruv-9--1179849/

via shop@magix.net kunt U laten kijken met opgestuurde P3 nummer onder welke naam het is geinstalleerd.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 27.05.2021 om 10:49 uur

@RedbadH

Hallo RedbadH,

U kunt het beste een mailtje sturen naar: shop@magix.net. Zij kunnen u verder helpen. Dit forum is voor en door Magix Gebruikers en staat geheel los Magix Support.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

RedbadH schreef op 27.05.2021 om 13:05 uur

Dan k voor jullie support! Ik heb een mailtje naar magix.net gestuurd met factuur, serienummer e.d. Het zal vast opgelost worden!

mi-bo schreef op 27.05.2021 om 13:11 uur

@RedbadH

Beste RedbadH,

Dank voor Uw Feedback.

MAGIX zal het zeker beantwoorden,

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael - Forum Moderator