Ik heb MAGIX Audio Cleaning Lab. (Ik ben een alleenstaande oude man en ken niet veel van PC
Als ik deze liedjes in MP3 opsla en ik ga kijken waar deze opgeslagen zijn,staan er inderdaad de liedjes in.Maar als ik ze aantik krijg ik allemaal hetzelfde liedje.
Beste Michael, ik weet niet hoe ik je moet danken.Ik ben invalide en het is de enige hobby die ik kan doen.Alsik mijn EP heb ogenomen,verdeel ik deze in het aantal liedjes (de overbodige ruis doe ik weg.)Meestal exporteer ik deze naar MP3.Zijn deze weggeschreven en ik ga in de map kijken,dan zie ik wel degelijk de 10 liedjes met naam staan.Klik ik nu op liedje N° een,dan hoor ik dit.neem ik N° 2 DAN HOOR IK HETZELFDE Liedje,kortom alle liedjes zijn dezelfde.Ik heb aan verschillende mensen om hulp gevraagd,doch niemand kon mij helpen.Ik kan U de volledige
werkwijze doorzenden?mijn E mail is Bob.seys@telenet.be.Ik alle geval aal een hartelijke dank
Beste Michael,die gele pijl vind ik niet in mijn programma??Misschien heb jij een andere versie dan ik?.Het mijne is audio cleaning Lab 2013 new vip.Ik vrees dat ik de oplossing niet ga vinden
Jammer dat ik er niets van begrijp.Bestaat er een nieuwe versie in het Nederlands dat ik zou aankopen. (hopelijk werkt dit op dezelfde manier als mijn voorgaand.
In alle geval wil ik je hartelijk bedanken voor je tijd.
Vriendelijke groet
Bob
PS Heb meer dan een kwartier gezocht om dit forum te vinden..
Reeds een 10 tal jaren nam ik LP's op met Magix tot een tweetal weken geleden..Ik had al aan verschillende personen dit probleem voorgelegd,doch niemand kon mij daar mee helpen.Op een zekere dag kreeg ik van ene zekere Michael een uitleg om toch te kunnen verder opnemen.Maar ik ken niets maar echt niets van PC's (en daarbij moet ik dag en nacht morfine nemen om mijn pijn wat draaglijk te houden.En ik vertelde dit aan di Michael.Hij wuifde mijn argumenten weg en beweerde dat hij me zou helpen.Ik kreeg een 6 tal mailtjes met uitleg doch ik kon het euvel niet oplossen.Ik bedankt e MIchael uitvoerig voor zijn inzet.Zijn antwoord?Ik vertrek op verlof naar Spanje,maar ik neem mijn laptop mee,zodat ik van ginds je kan verder helpen.Het is echt de enige hobby dat ik met mijn ziekte kon beoefenen,ik woon alleen en ik zag het echt niet meer zitten,dat ik het die Michael zo moeilijk maakte.Gisteren avond laat,stuurde hij me een filmpje.Ik raapte mijn moed bijeen om toch nog eens te proberen en wat bleek? Ik kon Magix terug gebruiken.Ik heb geen woorden genoeg om mijn redder te bedankenBeste Michel 1000X bedankt en nu kan je probleemloos aan je verlof te beginnen,zoner die vervelende Bob
MAGIX vraagstellers die een probleem hebben, kunnen niet vervelend zijn zij hebben namelijk een probleem.
Het MAGIX Multimedia Forum is door MAGIX open gesteld zodat vraagsteller met een probleem hun vraag kunnen deponeren, en hopen dat er Lezers zijn die willen en kunnen helpen ( meedenken )met een oplossing
heel veel mooie momenten met Uw hobby digitaliseren van oude Lp's.