Reacties

mi-bo schreef op 27.06.2019 om 13:13 uur

@Bob-Seys

Beste Bob,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

niet wetend of U de Nederlandse ( MAGIX Audio Cleaning Lab) of Engelse( Sound Force Audio Cleaning Lab ) versie heeft

zie mijn voorbeelden

na het exporteren van 2 bestanden ziet het er zo uit.

dit zijn 2 verschillende muziek stukken en verschillende melodieën

Sc6

Michael

Bob-Seys schreef op 27.06.2019 om 14:53 uur

Ik heb MAGIX Audio Cleaning Lab. (Ik ben een alleenstaande oude man en ken niet veel van PC

Als ik deze liedjes in MP3 opsla en ik ga kijken waar deze opgeslagen zijn,staan er inderdaad de liedjes in.Maar als ik ze aantik krijg ik allemaal hetzelfde liedje.

Ook in wave werkt deze niet

Hartelijk bedankt voor je uitleg Bob

mi-bo schreef op 27.06.2019 om 15:05 uur

@Bob-Seys

Beste Bob.

Dank voor Uw Feedback.

Heeft U ook bij het exporteren de naam van de song aangegeven.

Net zoals U bij de print kunt zien bij gele pijl.

Dan kan het normaal gesproken nooit verkeerd gaan.

Niemand is te oud om iets te leren.

MVG

Michael

 

 

Bob-Seys schreef op 27.06.2019 om 15:33 uur

Beste Michael, ik weet niet hoe ik je moet danken.Ik ben invalide en het is de enige hobby die ik kan doen.Alsik mijn EP heb ogenomen,verdeel ik deze in het aantal liedjes (de overbodige ruis doe ik weg.)Meestal exporteer ik deze naar MP3.Zijn deze weggeschreven en ik ga in de map kijken,dan zie ik wel degelijk de 10 liedjes met naam staan.Klik ik nu op liedje N° een,dan hoor ik dit.neem ik N° 2 DAN HOOR IK HETZELFDE Liedje,kortom alle liedjes zijn dezelfde.Ik heb aan verschillende mensen om hulp gevraagd,doch niemand kon mij helpen.Ik kan U de volledige

werkwijze doorzenden?mijn E mail is Bob.seys@telenet.be.Ik alle geval aal een hartelijke dank

van uit Zaventem

mi-bo schreef op 27.06.2019 om 16:37 uur

@Bob-Seys

Beste Bob,

Via Uw e-mail adres heb ik contact met U opgenomen,

als alles weer naam tevredenheid werkt .

hoop ik van Uw kant dat U zelf de oplossing op het Forum publiceer.

Mvg

Michael

Bob-Seys schreef op 27.06.2019 om 16:52 uur

Beste Michael,die gele pijl vind ik niet in mijn programma??Misschien heb jij een andere versie dan ik?.Het mijne is audio cleaning Lab 2013 new vip.Ik vrees dat ik de oplossing niet ga vinden

maar ik wil je wel bedanken voor jr inzet.

Bob

mi-bo schreef op 27.06.2019 om 17:13 uur

@Bob-Seys

Beste Bob,

niet wetend of U met Windows 7 of Windows 10 werkt

Ik ga proberen het programma onder Windows 10 te installeren en kijken of ik U verder kan helpen.

Mvg

Michael

Bob-Seys schreef op 27.06.2019 om 17:31 uur

Beste Michel,ik ben nu al bang dat ik dat niet ga kunnen installeren..Het is allemaal zo moeilijk voor mij..

Het zou windows 10 zijn?

In alle geval ben je vriendelijk bedankt voor je inzet.

mi-bo schreef op 27.06.2019 om 18:00 uur

@Bob-Seys

Beste Bob,

heeft U mijn mail niet ontvangen, geadresseerd via mi-bo@magix.info

Ik heb net AudioCleaning Lab 2013 geïnstalleerdonder Windows 10 ( 1903 )

hier opgeslagen

te vinden alles is apart af te spelen.

Ik kan van hieruit U niet vertellen wat er niet goed gaat bij U

stuur een mail naar mij toe gezien ik geen reactie van U heb mogen ontvangen

mi-bo@magix.info

Sc6

Michael

mi-bo schreef op 27.06.2019 om 18:25 uur

@Bob-Seys

Beste Bob,

na dat ik wat files heb omgezet naar Mp3 in een gemaakte map, kan ik dit allemaal onder aangegeven naam afspelen,

ik ga nog een stap verder Audio Lab 2013 opgestart , bestand, optie gegevens Cd/DVD branden,

brandt programma van MAGIX wordt geopend

gekeken of alles afspeelde hier een kleine compilatie.

hopend dat U via deze uitleg wat verder bent gekomen

Mvg

Michael

 

 

Bob-Seys schreef op 27.06.2019 om 21:46 uur

Beste Michael;

Jammer dat ik er niets van begrijp.Bestaat er een nieuwe versie in het Nederlands dat ik zou aankopen. (hopelijk werkt dit op dezelfde manier als mijn voorgaand.

In alle geval wil ik je hartelijk bedanken voor je tijd.

Vriendelijke groet

Bob

PS Heb meer dan een kwartier gezocht om dit forum te vinden..

mi-bo schreef op 27.06.2019 om 22:10 uur

@Bob-Seys

Beste Bob,

dit is de link van het Forum https://www.magix.info/nl/

de nieuwe versie Audio & Cleaning Lab is een Engelse versie( Sound Forge Audio Cleaning Lab ) ga naar deze link https://www.magix.com/nl/muziek/sound-forge/sound-forge-audio-cleaning-lab/

Mvg

Michael

 

Bob-Seys schreef op 30.06.2019 om 12:36 uur

Reeds een 10 tal jaren nam ik LP's op met Magix tot een tweetal weken geleden..Ik had al aan verschillende personen dit probleem voorgelegd,doch niemand kon mij daar mee helpen.Op een zekere dag kreeg ik van ene zekere Michael een uitleg om toch te kunnen verder opnemen.Maar ik ken niets maar echt niets van PC's (en daarbij moet ik dag en nacht morfine nemen om mijn pijn wat draaglijk te houden.En ik vertelde dit aan di Michael.Hij wuifde mijn argumenten weg en beweerde dat hij me zou helpen.Ik kreeg een 6 tal mailtjes met uitleg doch ik kon het euvel niet oplossen.Ik bedankt e MIchael uitvoerig voor zijn inzet.Zijn antwoord?Ik vertrek op verlof naar Spanje,maar ik neem mijn laptop mee,zodat ik van ginds je kan verder helpen.Het is echt de enige hobby dat ik met mijn ziekte kon beoefenen,ik woon alleen en ik zag het echt niet meer zitten,dat ik het die Michael zo moeilijk maakte.Gisteren avond laat,stuurde hij me een filmpje.Ik raapte mijn moed bijeen om toch nog eens te proberen en wat bleek? Ik kon Magix terug gebruiken.Ik heb geen woorden genoeg om mijn redder te bedankenBeste Michel 1000X bedankt en nu kan je probleemloos aan je verlof te beginnen,zoner die vervelende Bob

mi-bo schreef op 30.06.2019 om 12:53 uur

@Bob-Seys

Beste Bob,

dank voor de mooie woorden,

MAGIX vraagstellers die een probleem hebben, kunnen niet vervelend zijn zij hebben namelijk een probleem.

Het MAGIX Multimedia Forum is door MAGIX open gesteld zodat vraagsteller met een probleem hun vraag kunnen deponeren, en hopen dat er Lezers zijn die willen en kunnen helpen ( meedenken )met een oplossing

heel veel mooie momenten met Uw hobby digitaliseren van oude Lp's.

Sc6

Michael