Nog steeds geen subpagina's

josdom schreef op 22.08.2010 om 22:59 uur

Heb alle oplossingen die werden gepresenteerd uitgeprobeerd, maar voorlopig zonder resultaat. Als ik met het oogje een pagina onzichtbaar maak, verdwijnt die namelijk ook in alle andere navigatiebalken en is de link naar eender welke button ook verdwenen. Help. Wat doe ik fout? Meteen ook even vragen hoe het komt dat de tags die ik bij instellingen heb opgegeven door Google niet teruggevonden worden. Mijn website kan dus blijkbaar niet opgespoord worden door mogelijk geinteresseerden.

Reacties

josdom schreef op 30.08.2010 om 08:32 uur

Ondertussen heb ik zelf een oplossing gevond die erin bestaat een nieuwe site te maken waar je via een button met een externe link op de eerste site, naar toe geleid wordt. Probleem is wel dat muziekjes niet automatisch gestopt worden en dat je na een tijdje pure chaos krijgt. Heeft iemand daar een oplossing voor?

Heb gemerkt dat de 'tags' ondertussen ook wel gevonden worden. Alleen staat mijn site in d eranking van de zoektocht niet hoog natuurlijk, vandaar dat je hem pas op de derde of vierde pagina van de zoekresultaten van Google vindt. Tips?