Nieuwe versie 2022 geeft problemen

Rob-Heijboer schreef op 29.09.2021 om 12:15 uur

Update naar 2022 geinstalleerd. Programma is traag met importeren, loopt vast en geeft aan dat er een ernstige fout is opgetreden. Heb dit in het verleden eerder aan de hand gehad en toen een schone installatie uitgevoerd met advies van het forum. Helaas niet bewaard wat en hoe ik toen e.e.a. heb uitgevoerd

Reacties

Bol schreef op 29.09.2021 om 12:48 uur

@Rob-Heijboer

Hallo Rob,

U hebt VDL 2021 geüpgraded naar VDL 2022 versie 21.0.1.xx. Hebt u al eens het programma op de standaardwaarde teruggezet? Ga hiervoor naar: Bestand / instellingen / programma-instellingen terugzetten......

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rob-Heijboer schreef op 29.09.2021 om 15:19 uur

Ga ik proberen!

Rob-Heijboer schreef op 29.09.2021 om 15:54 uur

Biedt geen oplossing. Bij het weggooien van een opname uit het storyboard krijg ik een foutmelding, heb deze via printscreen naar paint gekopieerd. Krijg het png bestandje echter niet in de tekst gekopieerd.

Bol schreef op 29.09.2021 om 19:38 uur

@Rob-Heijboer

Hallo Rob,

U kunt uw printscreen.png uploaden naar het forum door op het pijltje te klikken

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rob-Heijboer schreef op 29.09.2021 om 21:01 uur

Hallo Rob,

Hier de foutmelding. Kan het zijn dat het niet meer mogelijk is om in de story board modus clips/shots te verwijderen. In de handleiding wordt namelijk alleen gesproken over de overzichtmodus om clips/shots te verwijderen. De tijdlijnmodus is dan voor het fijnere werk. Bijgaand het plaatje van de foutmelding.

Mvrgr. Rob

Bol schreef op 29.09.2021 om 22:49 uur

@Rob-Heijboer

Hallo Rob,

Dit is een algemene foutmelding. Dit kan van alles zijn. Deze zie ik bij mij ook regelmatig. Na het opnieuw opstarten van VDL is het weer weg.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-