nieuwe versie 2022

dadilon schreef op 01.09.2021 om 18:22 uur

als trouwe Magix gebruiker heb ik de nieuwe versie 2022 heer gister aangekocht en gedownload. Bij opstart komt volgende melding.

Ik veronderstelde dat het hetzelfde probleem was als enkele maande geleden in mijn versie 2021 Maar dit blijkt niet te zijn.

Toen ging het om de foutmelding MSVCR 120dll en kon ik na samen spraak oplossen met ht verwijderen van de "Cache map" maar die vind ik niet meer in deze nieuwe versie.

De melding die ik nu krijg is "VCRINTIME 140dll" na zoeken op internet en voortellen te proberen krijg ik geen resultaat.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.;

Hierbij nog een paar beelden die misschien kunnen helpen

Hartelijk dank voor de reacties want na de vernieuwingen van Magix met telkens problemen zakt de moed in mijn schoenen al ligt het waarschijnlijk niet aan het MAGIX Team

 

Reacties

Bol schreef op 01.09.2021 om 18:31 uur

Hallo @dadilon,

U kunt deze map nog steeds hier vinden.

 

Zie ook deze link: https://www.magix.info/nl/forum/probleem-bij-opstart--1280352/#ca1695334

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dadilon schreef op 01.09.2021 om 21:37 uur

Ik heb een vermoeden dat het terug opgelost is alleszins bedankt voor mij nog te woord te willen staan en te helpen

Bol schreef op 01.09.2021 om 22:16 uur

Hallo@dadilon,

Het doet het doet mij deugd om te lezen, dat ik u weer heb kunnen helpen. U bent altijd van harte welkom op dit forum.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

 

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-