Reacties

mi-bo schreef op 13.08.2020 om 15:15 uur

@gradus-vanalfen

Beste Gradus.

Ten eerste wilt U het PNG'te verwijderen ivm evt misbruik.

Als het goed is kunt U via help online actualiseren de laatste nieuwe versie uploaden.

Dan is er nog een andere manier ga naar magix.com installeer de trial (proef)versie van MFS 2021 uitpakken en registreren en U heeft de versie MFS 2021 OP uw Pc staan. Vergeet niet via hulp online actualiseren te doen en via hulp extra programma installeren.

Dan bent U weer up to date

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Forum Moderator

Bol schreef op 13.08.2020 om 15:27 uur

Hallo Gradus,

Als het goed is krijgt u vanzelf een melding, dat er een update voor u klaar staat. Zo niet ga dan naar:

Ga ook: Hulp / Gratis download

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 13.08.2020, 15:29, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 13.08.2020 om 16:29 uur

@gradus-vanalfen

Beste Gradus,

kijk eens naar deze link hoe U het beste kunt handelen.

https://www.magix.info/nl/forum/10-08-2020-is-een-vernieuwde-versie-van-mfs-uitgebracht--1251298/

M.vr.gr

Michael

gradus-vanalfen schreef op 13.08.2020 om 16:38 uur

Ik krijg dit scherm bij online actualiseren

 

mi-bo schreef op 13.08.2020 om 16:43 uur

@gradus-vanalfen

Beste Gradus,

dit is niet goed, ga naar zoals ik eerder heb geschreven " magix.com installeer de trial (proef)versie van MFS 2021 uitpakken en registreren en U heeft de versie MFS 2021 OP uw Pc staan. Vergeet niet via hulp online actualiseren te doen en via hulp extra programma installeren."

en dan moet het goed komen

Sc6

M.vr.gr

Michael

PS U heeft toch niet op meer dan 2 Pc's MFS 2020 staan, gezien U niet kunt upgraden

gradus-vanalfen schreef op 13.08.2020 om 17:10 uur

Ik heb MFS 2020 op 1 pc staan.

Voorheen is upgraden altijd goed gegaan.

Ik zal de proefversie van MSF 2021 installeren.

bedankt voor de info.

m.vr.gr.

Gradus

mi-bo schreef op 13.08.2020 om 17:16 uur

@gradus-vanalfen

Beste Gradus.

Dank voor Uw feedback

Dit is een wijs besluit dat zeker helpt.

Sc6

M.vr. gr

Michael

Bol schreef op 13.08.2020 om 17:16 uur

Hallo Gradus,

Zie wat Magix Support adviseert bij herinstallatie. https://www.magix.info/nl/support/artikel/opnieuw-installeren-van-photostory-deluxe--670/

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 13.08.2020, 17:19, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

gradus-vanalfen schreef op 13.08.2020 om 17:38 uur

Hallo

Het ziet er naar uit dat het gelukt is.

Nogmaals hartelijk dank voor de info.

m.vr.gr.

Gradus

mi-bo schreef op 13.08.2020 om 17:48 uur

@gradus-vanalfen​​​​​​

Beste Gradus.

Dit is een positief bericht, dat het is gelukt via downloaden van trial versie en dat de mooie versie MFS 2021nu wel op Uw Pc staat.

Niet vergeten via help extra programma te installeren waar de vinkjes bij staan de rest staat al op 13.08.2020.

Nu wordt elke nieuwe dag dat U de Pc opstart achter de schermen de laatste update gedownload van MFS 2021

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product MFS 2021

M.vr. gr

Michael

Forum Moderator

Bol schreef op 13.08.2020 om 17:56 uur

Hallo Gradus,

Als moderator van dit forum maakt het mij niet uit hoe u Photostory opnieuw hebt gedownload en geïnstalleerd. Het enige dat telt is, dat u weer projecten kunt aanmaken in de nieuwe Photostory 2021 versie 20.0.1.52.

Succes met het samenstellen van uw slideshows.

Groet,

Rob (Magix Moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 13.08.2020, 17:57, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 13.08.2020 om 18:20 uur

Hallo Gradus,

Ik wil toch nog even reageren op: "Nu wordt elke nieuwe dag dat U de Pc opstart achter de schermen de laatste update gedownload van MFS 2021" . Dit is volgens mij niet juist. Er wordt wel gekeken of de gratis download onderdelen nog juist zijn geïnstalleerd. Wanneer er een nieuwe update / patch wordt uitgebracht, krijgt u hier, net als voorheen, een melding van. Maar goed dat is nu niet aan de orde.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-