Ik ben gebruiker van MAGIX Web Designer Premium 11.2.4.40985 DL x64, op een HP All-in-one 23-k300nd met Windows 10 Home, versie 1803, build 17134.472.
Losjes gebaseerd op een met het programma meegeleverd sjabloon heb ik een responsieve website gemaakt. Deze functioneert voor mijn doel goed genoeg (voor kleine praktijk alternatieve geneeskunde, niet zijnde mijn hoofdberoep). Als ik diverse SEO-checkers erop loslaat is de score alleszins redelijk. En via mijn website krijg ik genoeg aanloop van nieuwe klanten.
Kort geleden heb ik een nieuwe pagina toegevoegd, nl. een privacyverklaring. Dat heb ik gedaan (zoals ik ook deed bij de eerste bouw) door een bestaande pagina te dupliceren en de tekst en plaatjes aan te passen. Tot mijn verbazing krijg ik nu van “Google Search Console Team” alleen voor deze nieuwe pagina de volgende foutmeldingen:
- Viewport not set to "device-width"
- Text too small to read
- Clickable elements too close together
Voor de andere 9 pagina’s van mijn website krijg ik deze foutmelding niet. Heeft iemand een idee waarom één pagina, die in wezen een duplicaat is van een andere 'foutloze' pagina, deze foutmeldingen geeft?
Het gaat om deze pagina:
www.voetreflexologie-reiki.nl/privacyverklaring.htm
Alvast veel dank voor de hulp en een goed weekeinde,
Janice