Ik probeer Music Cleaninglab 2013 opnieuw te downloaden en installeren maar het installatieprogramma wordt afgebroken. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
@Janos-Molnar De oude downloadmanagers uit 2013 of eerder werken niet meer correct. Ik raad u aan contact op te nemen met de klantenservice via infoservice@magix.net en hen om een directe downloadlink van het installatieprogramma te vragen.
The old download managers from 2013 or earlier no longer work correctly. I suggest you contact customer support at infoservice@magix.net and ask them for a direct download link of the installer.
Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support.
U hebt, als ik mij nog goed kan herinneren een Music Cleaning lab 2013 CD/DVD versie met een P2 serienummer in 2012 / 2013 aangekocht. Als u nog in uw bezit bent van deze schijf, dan zou kunnen proberen Music Cleaning lab 2013 vanaf deze CD/DVD te installeren. Maar u kunt helaas niet meer actualiseren tot de laatste versie. Dit komt omdat Magix geen P2 serienummers meer ondersteund