Hallo. Ik krijg de gratis bijgeleverde New Blue Filters in Photostorydeluxe 2021 niet geïnstalleerd. Als ik binnen de fx-applicatie de scanner activeer, krijg ik de melding dat er 0 pluginns zijn gevonden. Wie kan mij helpen? MVG Frans
De newbluefx-titler is succesvol geïnstalleerd. Hoe moet ik nu de newbluefx-recolor installeren, want dit is de applicatie die gratis geleverd werd bij het programma? Bedankt voor een antwoord. Frans
NewBlue recolor staat niet in deze lijst om te downloaden. Newbluefx-titler staat er wel bij. Die heb ik al gedownload en dit onderdeel is niets waard; hoef ik niet. Mooi cadeau van PhotostoryDL als je NewBlue recolor nergens kan vinden?! Lijkt wel op bedrog. Waar kan ik nog terecht?
Allereerst dit even. Dit forum is voor en door Magix Gebruikers en staat geheel los van Magix Support. Dat u NewBlue-titler niets waard vindt, is een subjectieve opvatting.
Kijk nog eens in uw aankoopbevestingsmail van Photostory, volgens mij staat hierin beschreven hoe u NewBlue Filters 5 Recolor kan c.q. moet installeren. Het kan zijn dat Magix de installatieprocedure hebt gewijzigd.
Kijk eens bij Effecten / Uw foto's, video's en muziek of hier toch NewBlue Filters 5 Recolor staat vermeld. Zo ja, klik dan op dan downloaden en daarna op Scannen. Bij mij staat deze er niet bij, omdat ik het niet via een G3-waarde coupon heb gedaan, maar met het serienummer van NewBlue zelf.
Wat u ook nog eens zou kunnen proberen, is om de Lokale Store-inhoud te wissen. Deze wordt automatisch opnieuw ingelezen.
Dag Rob en Michael. Mijn excuus voor de persoonlijke reactie op NB-titler. Deze reactie hoort inderdaad niet thuis op dit forum. Bedankt voor de hulp bij de installatie van NB-recolor. De installatie is gelukt!! Door mijn eigen stommiteit heb ik bijna 2 dagen nutteloos alle bronnen geraadpleegd en heb ik jullie lastig gevallen. Fijn dat we binnen dit forum kunnen rekenen op de hulp van bekwame mensen! Van harte, Frans
Het doet mijn deugd om te lezen, dat de installatie van beiden NewBlue programma's uiteindelijk alsnog is gelukt. U wordt bedankt👍 voor het compliment. U bent meer dan welkom op dit forum. U valt hiermee niemand lastig.