Navigatiebalk Web Designer 15

enrique1998 schreef op 06.03.2018 om 23:58 uur

Ben een site aan het maken waarin tot nu toe 4 pagina’s. Als ik via de knoppen in de navigatiebalk een link naar elke pagina wil maken is het alleen mogelijk een link naar de index te maken. Overige pagina’s zijn terdege aanwezig maar worden niet meer herkend. Dit was in eerste instantie wel zo maar na afsluiten en weer opnieuw laden beginnen de problemen.

Reacties

mi-bo schreef op 07.03.2018 om 09:16 uur

Enrique1998,

heeft u gebruik gemaakt van ontwerp Galerie, of begonnen met een geheel eigen ontwerp.

Groeten

Michael

enrique1998 schreef op 07.03.2018 om 10:35 uur

Beste Michael,
Maak gebruik van een template uit de Ontwerp Galerie.
Overigens gebeurt het vaak dat een wijziging van bijvoorbeeld een foto of tekst plotseling weer ongedaan wordt gemaakt en staat de 'oude' inhoud weer terug. Ook worden veel aanpassingen in de Hoofdpagina niet doorgevoerd in de Mobiele pagina's.
Ligt ongetwijfeld aan mezelf maar hoop dat je me kunt helpen.

Groeten,

mi-bo schreef op 07.03.2018 om 11:19 uur

Enrique,

bedankt voor U wantwoord.

Een vraag werkt U met een MAGIX hosting, of via een andere hosting.

Dat niet alles direct wordt aangepast van Hooft pagina naar Mob pagina is gedeeltelijk normaal. Dit komt omdat de tekst direct op een pagina wordt gezet en niet eerst wordt geactiveerd tussen kader. Als op de plaatst waar nu een foto staat standaard en wordt een foto geupload moet deze gewoon blijven staan.

Wel als een stukje van het project klaar is dit opslaan in een daarvoor aangemaakt map, en wordt het opgeslagen zoals het nu is.

neem eens een kijkje op deze link,

https://www.magix.info/nl/tutorials/de-beste-manier-om-mijn-website-te-publiceren--1190134/

Groeten

Michael

enrique1998 schreef op 07.03.2018 om 11:33 uur

Michael,

Heb de site nog niet gepubliceerd.
Ben nog lokaal aan het ontwikkelen en daarbij merk ik dat toegevoegde pagina's niet worden opgenomen in de Pagina & lagen galerie en ook niet aan een knop van de navigatiebalk kunnen worden toegekend.

 

mi-bo schreef op 07.03.2018 om 11:48 uur

Enrique,

Op deze manier zijn de pagina's te koppelen.

nu koppelen hier zal een verwijs naar MAGIX staan, optie niets doen en naar pagina verwijzen met ok

groeten

Michael

enrique1998 schreef op 07.03.2018 om 11:59 uur

Klopt, maar mijn probleem is dat de pagina's niet getoond worden in dat rechterscherm.
Dit terwijl die pagina's terdege aanwezig zijn.

mi-bo schreef op 07.03.2018 om 12:11 uur

Enrique 1998,

eerst moeten de pagina's een naam worden gegeven naam geven aan pagina klik het open en naam veranderen aanklikken

klik dan op de navigatiebalk, dan ziet U pagina zoals links, door op geen URL te klikken gaat scherm rechts open

groeten

Michael

enrique1998 schreef op 07.03.2018 om 12:21 uur

Misschien handiger met deze schermafdruk

mi-bo schreef op 07.03.2018 om 12:52 uur

Enrigue1998.

Klik eerst op doe niets, dan kan pagina geopend worden ( linken naar pagina )en dan galerie aanklikken en dan oké, dan de volgende pagina contact, weer doe niets, dan naar pagina optie en dan contact aanklikken en oké.

dan pas zijn de pagina's geactiveerd.

ga nu naar index pagina en dan naar en de pagina is wel zichtbaar op internet

groeten

Michael

enrique1998 schreef op 07.03.2018 om 13:14 uur

In de keuzelijst van jouw scherm staat alleen de pagina Index, de andere pagina's niet. Het gaat dus niet over de preview.

mi-bo schreef op 07.03.2018 om 13:47 uur

Enrique 1998,

Dit klopt, als U bij de laatste print screen van U de xara link weg haal, en doe niets aan klik, kunt U via linken naar de pagina activeren.Dit gaat over het URL verhaal.

groeten

Michael

enrique1998 schreef op 07.03.2018 om 16:24 uur

'Doe niets' aangevinkt, Xara weggehaald maar er zijn geen links naar de andere pagina's mogelijk.
Zoals al gezegd komen de andere pagina's ook niet voor in de Pagina & layer galerie.

mi-bo schreef op 07.03.2018 om 17:04 uur

Enrique1998,

Ik ben van Uw print screen uitgegaan.Als U hier doe niets aanklik, wordt dit geactiveerd.

en xara.com wordt verwijderd, U klik dan op linken naar zodat dit geactiveerd is, wordt dan geen pagina geopend waar U Galerie ziet staan.

Is dit wel zo klik dit aan, dan naar oké, en de pagina is geactiveerd, het zelfde met de ander pagina's

groeten

Michael

enrique1998 schreef op 07.03.2018 om 17:25 uur

Nee, ik zie geen pagina Galerie staan, ook geen pagina Contact en pagina Blog. Ze staan dus ook niet in de Pagina & Layer galerie.
Ben als laatste poging opnieuw begonnen in de hoop dat het dan wel werkt.