Reacties

mi-bo schreef op 06.03.2017 om 12:41 uur

pkeesman,

een vraag,

welke hosting gebruikt U, is dit met domeinnaam, en zijn de betalingen ( hosting & domeinnaam )uptodate.

Gr

Michael

pkeesman schreef op 06.03.2017 om 13:25 uur

De betalingen zijn up to date en ik denk dat dat er ook niets mee te maken want ik upload de website momenteel niet i.v.m. dit probleem. De hosting is niet bij Magix. Het probleem doet zich voor tijdens het bewerken in Magix Web Designer 10. Ik heb de optie gevonden om navigatiebalken te vergrendelen maar zelfs als ik ze allemaal vergrendel en de ene ontgrendel waarmee ik werk wordt nog steeds de wijziging gecopieerd naar alle navigatiebalken.

mi-bo schreef op 08.03.2017 om 11:42 uur

pkeesman,

via MAGiX dit bericht gekregen

Wie kann ich mehrsprachige Seiten im Web Designer / Designer Pro erstellen?

Bei der Erstellung mehrsprachiger Seiten sollten sie alle Seiten in einem Web-Projekt unterbringen. Dann erstellen Sie auf der index.htm Startseite z.B. jeweils einen Link über die Landesflaggen und gelangen darüber auf die Unterseiten. Hier können Sie dann eine Menüleiste einbinden, die z.B. die Links der englischen bzw. deutschen Seite enthält (z.B. news_de.htm bzw. news_en.htm)

Dit is het zelfde Als U omschrijf, en het is vreemd als er in een sub map iets wordt veranderd, dat dit invloed heeft op de andere pagina's,( in de andere pagina's zal het dan ook moeten worden veranderd, zit daar niet het probleem, is dit probleem direct zichtbaar of als het gepubliceerd wordt naar de Webhosting.

Gr

Michael

pkeesman schreef op 08.03.2017 om 12:43 uur

Het probleem is meteen zichtbaar zonder het te publiceren. Ik werk al jaren met dit programma en heb de website sinds het begin in 4 talen maar dit probleem is nieuw. Ik heb mijn 4-talige website ingedeeld zoals hierboven in de duitstalige uitleg staat.

mi-bo schreef op 08.03.2017 om 14:02 uur

Pkeesman,

verder antwoord of advies moet ik U schuldig blijven.

een optie om de support om advies te vragen

https://www.magix.com/ap/support/usf/?theme=sales_support&lang=nl

succes

Gr Michael

wim-budding schreef op 01.05.2017 om 08:08 uur

Hoi Pkeesman,

Misschien heb je het antwoord al lang, maar heb je het volgende al gecheckt:

Navigatiebar>rechtermuisknop>Terugkerend Object>Stop Herhalen

Gr. Wim