naar USB stick kopieren.

Bruno-Schlack schreef op 30.06.2022 om 12:29 uur

Hoop dat u mij kunt helpen... Heb een film gemaakt en opgeslagen op de pc. Het is een M2TS bestand, 6.20GB 43.44 minuten.
Heb geprobeerd dit op een USB stick 32GB te plaatsen ook met een 64GB geprobeerd, maar ik krijg direct de mededeling: het bestand is te groot voor de ontvanger... Ik heb meerdere films gemaakt, kortere, en totaal geen problemen mee.

Video de luxe premium 2018, Windows10, i7 3770 processor, 32GB geheugen, een zware grafische kaart, weet alleen niet waar ik hem kan vinden. Alvast mijn dank voor uw reactie, met een vriendelijke groet, Bruno.

Reacties

mi-bo schreef op 30.06.2022 om 12:34 uur

@Bruno-Schlack

Welkom Bruno als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Voorstel:

Waarom gaat U niet naar bestand, exporteren , mp4, dan usb stick opzoeken en kan het project zonder problemen worden geëxporteerd als mp4.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

Wijziging aangebracht i.v.m woord verbetering

Bruno-Schlack schreef op 30.06.2022 om 13:15 uur

Dag Michael, Wellicht doe ik het te omslachtig, ga het direct proberen. Met een groet, Bruno.
Michael, ik ben aan het proberen, en het gaat perfect! Je bent een topper! Met dank, Bruno.

mi-bo schreef op 30.06.2022 om 13:25 uur

@Bruno-Schlack

Beste Bruno,

Dit is een positief bericht dat het probleem snel is opgelost door gegeven voorstel.

Het probleem is/was exporteren naar M2TS

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product MVDL 2018 Prem.

Dank voor Uw mooie woorden

Vriendelijke Groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

 

Bol schreef op 30.06.2022 om 13:32 uur

@Bruno-Schlack

Hallo Bruno,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Als u USB-stick nog geformatteerd is als Fat32, dan kunt geen bestanden groter dan 4GB kopiëren naar uw USB stick. Als u de USB stick formatteert als NTFS, dan lukt het wel.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 30.06.2022 om 13:42 uur

@Bruno-Schlack

Hallo Bruno,

Hier een aanvulling op mijn bovenstaand antwoord.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bruno-Schlack schreef op 30.06.2022 om 13:45 uur

Hallo Rob, dank voor je kundige tip. Wat jij zegt, daar kan het ook nog n's aan liggen. Tsja, ik heb altijd DVD's gebrand, maar dat is allemaal een beetje over.. Vandaar dat er over is gegaan naar een stick. Het was niet makkelijk om aan de doosjes te komen, betaal nu teveel, dus dat wordt goed zoeken. Sta er van te kijken dat jullie er zoveel van afweten, Ben zelf 50 jaar slager geweest, weet echt alles van vlees, maar daar heb je weinig aan als je je filmpje op een usb stick wilt hebben... Met een groet vanuit de zonnige Veluwe, Bruno.

mi-bo schreef op 30.06.2022 om 13:46 uur

@Bruno-Schlack

Beste Bruno.

Ik dacht gelezen te hebben , of vergis ik mij, dat het probleem is opgelost en het op de Usb stick staat.

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

Bol schreef op 30.06.2022 om 13:56 uur

@Bruno-Schlack

Misschien is dit ook nog een optie voor u. Zelf heb ik een externe harde schijf van 2TB gekocht. Daar kopieer ik al mijn gemaakte filmpjes gerubriceerd in mappen op. U moet wel even in de handleiding kijken of uw extern afspeelapparatuur dit ook aan kan.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bruno-Schlack schreef op 30.06.2022 om 13:57 uur

Het probleem is opgelost. De ontvangende USBstick staat vrolijk te knipperen, nog 53 minuten zegt het programma. Dus dat komt zeker goed. Wellicht kom ik er wel nog op terug, ik zag dat een invliegende tekst halverwege verdween in de opgeslagen film op de PC. Maar misschien nu niet, vanwege jouw tip.

Bol schreef op 30.06.2022 om 14:05 uur

@Bruno-Schlack

Hallo Bruno,

U kunt pas zeggen dat uw probleem is opgelost, nadat uw hele film is geëxporteerd. Want als u geëxporteerde bestand groter wordt dan 4GB, dan krijgt u waarschijnlijk de foutmelding: "Onvoldoende geheugen". We zullen dit moet afwachtend. Na ca. 40 á 50 minuten weet u het.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bruno-Schlack schreef op 30.06.2022 om 14:13 uur

Rob, ik heb hier (al 2 jaar) een Seagate 4TB aangesloten staan, ook met de gedachte daar mijn films in op te slaan. Weet niet hoe dat ding werkt, en snap er echt helemaal niets van. Had gedacht dat het gewoon een grote soort USBstick was. Je schijnt er een hele backup van je PC te kunnen maken ook automatisch. Wat wel makkelijk is: er zitten twee usb3 aansluitingen op. Maar hij kost iets meer dan een usb verdelertje... Jammer.

Bruno-Schlack schreef op 30.06.2022 om 14:25 uur

Verdorie! Denk dat Rob gelijk gaat krijgen. Hij is na 28 van de 43:44 minuten gestopt! Hier wordt je toch op z'n zachts gezegd niet vrolijk van. Hoe moet je dit nou weten als leek. Denk dat ik maar weer foto's ga doen met dat simpele programma van Magix waar ik ooit mee ben begonnen...

Bol schreef op 30.06.2022 om 14:29 uur

@Bruno-Schlack

Hallo Bruno,

U kunt volgens mij uw films gewoon naar uw Seagate 4TB externe harde schijf kopiëren. Deze is net als een USB-stick van 32 of 64GB aangesloten op een van uw USB poorten. U kunt daar dan map aanmaken onder de naam "Films" en daar u films in opslaan en afspelen. We kunnen voor nu eerst dit probleem oplossen en dan kijken wat ik verder voor u zou kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 30.06.2022 om 14:34 uur

@Bruno-Schlack

Hallo Bruno,

Formatteer uw USB stick als NTFS formaat en kopieer dan uw M2TS hiernaar toe of doe het zoals ik u in het bovenstaand antwoord heb aangegeven.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bruno-Schlack schreef op 30.06.2022 om 14:37 uur

Rob, je zal ongetwijfelt gelijk hebben, maar ik ben aan het proberen om hem te formatteren maar ik weet niet waar en hoe..

Bruno-Schlack schreef op 30.06.2022 om 14:50 uur

Heb na raadplegen op google de usb stick geformatteerd. Ga het wederom weer proberen...