Na update "werken" de collage's niet meer.

arjanneels schreef op 23.09.2021 om 20:04 uur

Na update (naar versie 21.01.1.76) werken de nieuw gemaakte collages ( wel de collages die al in het onderhanden project stonden) en bewegingssjablonen niet meer

Heb daarna Store inhoud gewist en weer op gehaald. geen resultaat

Alle gratis downloads zijn geladen

Programma verwijderd en op nieuw geïnstalleerd

Lost het probleem niet op

Collage blijft in het timeline en in het previewvenster zwart terwijl op de regels eronder wel de "bewerking/stapeling van de foto's" is te zien

Probleem zou ook in het previewvenster kunnen zitten. Reageert niet op play (en laat dus collages en bewegingseffecten niet zien tijdens het bewerken)

Ook bij het exporteren blijven de collages zwart

(Betreft o.a. collage 9 bij 3 obj in 16:9 format)

 

 

Reacties

tems schreef op 27.09.2021 om 01:39 uur

Heb hetzelfde probleem maar heb geen oplossing 😡

mi-bo schreef op 27.09.2021 om 10:56 uur

@tems

@arjanneels

Beste Tems

&

Arjanneels.

Uw oproep zelf uitgeprobeert ,

het is juist dat Collages basic 3 & 4 totaal niet werken

Collages 1 & 2 werken wel.

Dit als Moderator gemeld bij de juiste afdeling, nu maar afwachten dat het met een Patch wordt gerepareerd

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 27.09.2021 om 11:25 uur

@arjanneels, @tems

Hallo Arjan en Tems,

......Collage blijft in het timeline en in het previewvenster zwart terwijl op de regels eronder wel de "bewerking/stapeling van de foto's" is te zien (Betreft o.a. collage 9 bij 3 obj in 16:9 format).....

Het klopt helemaal wat u beschrijft. Bij mij blijft deze ook geheel zwart in het previewvenster, maar ook bij het exporteren van de slideshow. Voor zover ik het weet is/was deze BUG reeds bekend bij Magix Duitsland en wordt waarschijnlijk bij een eerst volgende update / patch gerepareerd.

Met vriendelijk groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 27.09.2021, 11:26, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 27.09.2021 om 16:04 uur

@tems  & @arjanneels

Beste Arjan & Tems.

dit is een reactie van MAGIX Support

 This had not been reported yet, but we have some cases. We shall discuss this with the developers on Wednesday. 

Sc6

M.vr.gr

Michael

arjanneels schreef op 27.09.2021 om 19:28 uur

Dank voor de reacties.

@mi-bo ; Wat is de frequenties van de patches?

@mi-bo ; Is er een mogelijkheid mijn programma terug te zetten naar de versie voor de update?

Aan allen

Weet iemand een collage voor foto's in portretformat die werkt ( ik maak expres 3 vergelijkbare foto's van een onderwerp om in de betreffende collage te gebruiken) de eerste heft van de story is gereed (gemaakt voor de update) en daarin werkt betreffende collage nog steeds en die maak ik graag af in dezelfde stijl?

Bol schreef op 28.09.2021 om 15:59 uur

@arjanneels

Hallo Arjan,

Ik zie dat er nog geen antwoord is gegeven op uw drie vragen.

Wat is de frequenties van de patches?

Hier is geen frequenties voor aan te geven.

...Is er een mogelijkheid mijn programma terug te zetten naar de versie voor de update?...

U zou het volgende kunnen doen:

  • deinstalleer VDL 2022 versie 21.0.1.87
  • ga naar: Magix download center
  • type hier uw P3-serienummer en klik op volgende
  • download hiervan het installatieprogramma.
  • installeer hiermee VDL 2022 versie 21.01.1.76

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 28.09.2021, 16:09, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

arjanneels schreef op 02.10.2021 om 11:10 uur

Hallo Rob.

Ik lees nog een keer je reactie (waarvoor dank) en het volgende valt op

Na de-installeren en opnieuw installeren van Magix Photostory DeLuxe heb ik nog steeds de versie 21.01.1.76 terwijl jij versie 21.0.1.87 meldt ?

Bol schreef op 02.10.2021 om 14:49 uur

@arjanneels

Hallo Arjan,

Kan het zijn dat uw updategarantie datum is verlopen. Als dat zo is, dan klopt het dat u VDL 2022 versie 21.0.1.76 niet kan update naar versie VDL 2022 versie 21.0.1.87

Om dit te controleren, ga naar:

Als deze is verlopen, dan zou kunnen overwegen om deze weer voor 365 dagen te verlengen ad: € 69,99

Met vriendelijk groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

arjanneels schreef op 03.10.2021 om 17:38 uur

Dag Rob

Voor de zekerheid , hebben we het over het zelfde ?

Mijn probleem heb ik met Photostory deluxe 2022, (en niet Video deLuxe) gekocht op 16 aug 21 waarvoor ik rond 20 sept een update ontving die de problemen veroorzaakt

Ik mag er toch vanuit gaan dat dat de recente versie is?

Met vriendelijke groet

Arjan

Bol schreef op 03.10.2021 om 18:04 uur

@arjanneels

Hallo Arjan,

Allereerst mijn excuses voor het geven van de onjuiste informatie aan u. Echter uw probleem met de collage van Photostory 2022 heb ik ook geconstateerd in VDL 2022 hierdoor is waarschijnlijk de verwarring van de Magix programma's ontstaan.

U hebt Inderdaad de laatste Photostory 2022

Ik heb nog geen informatie langs zien komen wanneer er voor Photostory 2022 een update / patch uitkomt. Ik ga dit nog eens navragen bij Magix Support.

Nogmaals, sorry voor het ontstane misverstand.

Met vriendelijk groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 03.10.2021, 18:06, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-