.....Na de update van Photostory de luxe 2021 naar 2022 speelt video erg schokkerig af en tevens kan er niet geëxporteerd worden.....
Het is mij ook al opgevallen, dat de Videofragmenten in Photostory 2022 schokkerig afspeelt. Ook heb ik bij mij geconstateerd, dat er niet als MP4 bestanden kan worden geëxporteerd. Voor zover ik het nu kan beoordelen houden deze twee zaken verband met elkaar.
Als ga exporteren als MPEG-4 dan krijg ik deze foutmelding.
Ga eens naar: programma-instelling / Apparaatopties en zet de Videomodus op Microsoft Warp device en dan wordt wel geëxporteerd.
Het ligt zeker niet aan uw PC, maar voor zover ik het nu kan beoordelen is dit een BUG in Photostory 2022
Als ik de Videomodus zet op CPU, Intel(R) UHD Graphics 630 of Microsoft WARP device dan kan er wel worden geëxporteerd als MPEG-4. Echter als ik deze op NVIDIA GeForce GTX 1660TI zet dan niet.
Ik gebruik alleen maar MTS bestanden, maar als ik een MOV of een MP4 bestand op de tijdlijn plaatst en de Videomodus staat op NVIDIA GeForce GTX 1660Ti dan kan ik niet exporteren als MPEG-4. Conclusie dit is een BUG.
Beste Rob , exporteren is het probleem niet echt ! ik wil gewoon dat mijn slideshows tijden previeuw niet schokkerig meer zijn , hoe ik dat kan bereiken is voor mij belangrijk , in het verleden wel eens gerepareert met Fix it maar dat bestaat niet meer ! er moet toch een mogelijkheid zijn ? om het weer in orde te krijgen
Als de Videomodus zet op CPU, Intel(R) UHD Graphics 630 of Microsoft WARP device dan wordt het project op de tijdlijn niet schokkerig afgespeeld. Vandaar dat ik naar uw PC configuratie vraagt.
Dit is mijn PC configuratie
Met een NVIDIA GeForce GTX 1660Ti
Groet, Rob
PS., Fix It kunt hiervandaan downloaden. [klik hier]
Ik raad u ten sterkste af om Photostory 2022 te deinstaleren met het bovenstaand genoemde revouninstaller. Ik wacht rustig af met welke gegevens u komt over uw PC configuratie. U hebt al diverse keren Photostory geherinstalleerd. Maar ik heb zo'n vermoeden, dat Photostory 2022 te zwaar is voor uw PC/-Laptop.