Ik heb gisteren een update van Magix Video de luxe premium (versie 2022) geinstalleerd. Programma werkte goed. Vandaag start het programma op en valt direct weer weg. Een volledige nieuwe installatie gedaan, hetzelfde probleem.
Hiervandaan kan ik niet beoordelen waar het bij u fout gaat. Maar wat u zou kunnen proberen, is om het bestand videodeluxe.ini te verwijderen. Bij verwijdering worden de alle programma-instellingen teruggezet op de standaardwaarden, maar tevens worden ook eventuele configuratiefouten hersteld.
Succes, Rob Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005
Dank u wel voor het snelle antwoord. Het was echter niet de oplossing voor het probleem. Ik heb ontdekt dat ik het probleem zelf veroorzaakte doordat de verwijzingen van een project en de daaraan verbonden onderdelen niet naar dezelfde map verwezen. Ik zag dit doordat bij gebruik van de demo video het programma het verder goed deed.
Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Het klopt, een MVP-projectbestand bestaat alleen maar uit verwijzingen. Als een MVP-projectbestand corrupt is geworden, dan kan er onverwachte problemen optreden c.q. ontstaan. Succes met het samenstellen van uw filmprojecten