na update , geen Pro DAD mercalliv2 kunnen instaleren.

tiny.ruiter schreef op 12.09.2021 om 15:19 uur

Van de zomer bij aankoop van de premiumversie ProDAD mercaliv2 bijgeleverd voor onbepaalde tijd. Na de update van de premium versie 2022 op 12 sept kan ik deze niet meer instaleren. Ik Krijg de tekst "kan niet worden geïnstalleerd of betreft een incompatibel versie. Hoe kan ik deze weer installeren ?

Groet Tiny

Reacties

Bol schreef op 13.09.2021 om 01:08 uur

@tiny.ruiter

Hallo Tiny,

Dat prodad Mercalli V2 niet meer aanwezig is in VDL 2022 versie 21.01.85 heb ik ook reeds geconstateerd. In VDL 2021 was Mercalli V2 standaard geïntegreerd in het programma. De vraag is nu of Magix Mercalli V2 er bewust hebt uitgehaald of dat dit een BUG is. Daarom heb ik van het weekend deze vraag neergelegd bij Magix Support. Ik wacht rustig het antwoord van Magix Support af. U kunt hiervoor VEGAS Video Stabilization gebruiken.

Bij Video Deluxe 2021 werd volgens mij proDaD Mercalli V5 suite meegeleverd. Zelf kan ik niet controleren of deze ook in VDL 2022 geactiveerd is of kan worden. Bij mij wel, maar dit komt omdat ik de volledige versie bij ProDaD Duitsland hebt aangekocht.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

tiny.ruiter schreef op 15.09.2021 om 14:08 uur

Rob. Ik wacht je bericht af. Heb de mij bekende clubleden, die dit programma gebruiken, gemeld dat ze nog maar geen update moeten doen.

Bol schreef op 15.09.2021 om 14:27 uur

@tiny.ruiter

Hallo Tiny,

Hier is het antwoord van Magix Support.

Nee, ProDaD Mercalli V2 is niet langer opgenomen in Video Deluxe (alle versies) 2022

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

tiny.ruiter schreef op 15.09.2021 om 14:36 uur

rob. Het gaat inderdaad om Mercalli V5. Ik heb die voor onbepaalde tijd gekregen, bij de aanschaf van de premium versie. ( Ben overgegaan op de premium versie, omdat dit programma erbij werd aangeboden) Het is dan wel heel vreemd dat ze het er na 3 maanden dan afhalen.

Bol schreef op 15.09.2021 om 14:47 uur

@tiny.ruiter

Hallo Tiny,

Hiervandaan kan ik niet beoordelen of u ooit bij een updategarantie verlenging proDaD Mercalli 5 Suite hebt gekregen? Deze Mercalli V5 hebt een licentieduur van 2 jaar. Dus als de licentieduur nog niet is verlopen dan moet deze ook nog in VD2022 kunnen gebruiken.

Ik ben nog maar eens in een van mijn archieven gedoken en zag dat ik in proDaD Mercalli V2 in 2014 als zelfstandig pakket had aangekocht via Magix. Mercalli V2 heb ik gisteren geïnstalleerd op mijn werk PC en tot mijn grote verbazing werkte deze Mercalli V2 versie ook VDL 2022

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 15.09.2021, 14:56, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 15.09.2021 om 14:56 uur

@tiny.ruiter

Hallo Tiny,

Als u upgrade van VDL 2021 naar VLD 2022 hoeft u volgens mij Mercalli V5 niet opnieuw te installeren, deze wordt automatisch in VDL 2022 overgenomen. Althans dat was bij mij zo.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 15.09.2021, 14:57, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 15.09.2021 om 15:07 uur

@Tiny

Hallo Tiny,

Hier nog een aanvulling het bovenstaand antwoord.

Hebt u na het upgraden naar VDL 2022 ook op nieuw de plug-ins gescand?

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 15.09.2021, 15:08, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

tiny.ruiter schreef op 15.09.2021 om 15:48 uur

Van Magix een nieuwe download link gekregen. Probleem moet nu dus opgelost zijn.

Bol schreef op 15.09.2021 om 15:54 uur

@tiny.ruiter

Hallo Tiny,

Ik ga ervanuit dat uw nieuwe verkregen downloadlink van Magix betreft ProDaD Mercalli V5 Suite.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 15.09.2021, 15:54, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-