Na overzetten Magix Video deluxe 2023 Premium sjablonen weg.

Anita-vanderZwaan schreef op 12.12.2022 om 15:47 uur

Na het overzetten op mijn nieuwe laptop missen nu meerdere sjablonen. 4 overgang sjablonen, 1 filmsjabloon, 1 introsjabloon, 1 collagesjabloon en 2 beeldsjablonen. Gebruik Magix al paar jaar, laptop was aan vervanging toe. Het programma dus opnieuw geïnstalleerd op de nieuwe laptop, maar nu missen genoemde sjablonen dus. Lukt ook niet via "extra inhoud installeren" in het Hulp menu.

Reacties

Bol schreef op 12.12.2022 om 16:48 uur

@Anita-vanderZwaan

Hallo Anita,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Doe eens het volgende:

  • ga naar: Alle instellingen (Windows) / Apps / Magix Video deluxe Premium (sjablonen en effecten)
  • klik erop en klik dan tweemaal op verwijderen en daarna op JA
  • Zet een vinkje bij alles selecteren en klik op verwijderen (zie afbeelding)

  • Ga naar: Hulp / Extra inhoud installeren.

  • U kunt nu al de aangevinkte opnieuw installeren

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 12.12.2022, 16:50, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Anita-vanderZwaan schreef op 12.12.2022 om 17:24 uur

@Rob, dank, je tip heeft gewerkt. Weer helemaal blij!

groet, Anita

Bol schreef op 12.12.2022 om 17:37 uur

@Anita-vanderZwaan

Hallo Anita,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Het doet mij deugd om te lezen dat u weer helemaal blij bent na het uitvoeren van mijn tip. Ik wens succes met het samenstellen van u films.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-