Na opstart wil speelmarker niet "lopen". Ook geen geluid.

CNH-vanDijck schreef op 23.09.2022 om 16:48 uur

Voor de zoveelste keer heb ik mijn OFFICIËLE versie van MVDL2014 op mijn laptop geïnstalleerd.
Vervolgens mijn originele video opnames GEIMPORTEERD en in de TIJDLIJNMODUS op de TIJDLIJN gezet.
Vervolgens op "start" gedrukt om afspelen te starten. De speelcursor beweegt niet.
Krijg , omdat er ook GEEN geluid te bespeuren is de volgende melding:

.FOUT in MODULE. "mx_dec_mf_audio dll"
( laadadres: O x 56fe0000)
op adres 05bfe10do . UItzondering 0xc000005 "Acces_Violation".

Ik weet niet wat dit allemaal betekent.
Wie kan mij helpen de boel weer "normaal" te krijgen ?
Ik gebruik Windows 10
Alvast dank.

Kunci.

Reacties

mi-bo schreef op 23.09.2022 om 17:49 uur

@CNH-vanDijck

Wat er allemaal verkeerd gaat bij U is heel vreemd, en van een afstand niet te verklaren .

06.09 2022 werkte alles na gegeven advies zoals het zou moeten heb ik begrepen.

Door regelmatig de originele versie opnieuw te installeren lijkt niet een goede keuze te zijn,mogelijk enkel keer de zelfde versie over elkaar heen geïnstalleerd, als U de dvd heeft, start deze op en dan optie herstellen doen.

Vreemd dat U nu 2 dll bestandjes mist, Bol zal daar wel voor kunnen zorgen, ik bezit ze namelijk niet..

Sc6

Michael.

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

Bol schreef op 23.09.2022 om 18:05 uur

@CNH-vanDijck

Hallo Kunci,

Helaas kan ik u niet verder helpen. De oplossing met de twee DLL bestandjes is alleen mogelijk vanaf VDL2015 Plus | Premium. Mijn advies is: zoek iemand met de nodige PC kennis, die u verder kan helpen. Hiervandaan kan ik niet bepalen c.q. zien wat u verkeerd doet. Maar als u moet VDL 2014 grondig van uw PC verwijderd en daarna met de DVD of via de downloadversie installeren.

Ik wens u heel veel succes met het herinstalleren van VDL 2014 premium.

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 23.09.2022, 18:14, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 24.09.2022 om 14:45 uur

@mi-bo, @Forumleden,

Hallo Michael en overige Magix Gebruikers.

.....Vreemd dat u nu de 2 DLL bestandjes mist, Bol zal daar wel voor kunnen zorgen, ik bezit ze namelijk niet.....

Als u Magix Video Deluxe 2016 plus of premium op uw PC / Laptop hebt staan en deze nog nooit opnieuw is geïnstalleerd, dan bezit u ook deze twee DLL's audiobestandjes.

Het is weer een tijdje geleden, dat ik deze oplossing gevonden. Deze methode gebruik ik nog steeds om andere forumleden er mee te helpen. De oplossing voor geluidsimport *.MTS-bestanden in VDL 2016 Plus | Premium versie en hoger is als volgt:

  • start bv. een andere PC / Laptop op, waar Magix Video Deluxe 2016 Plus | Premium nog feilloos werkt. Mocht u deze niet meer hebben, mail mij dan via een Persoonlijk bericht uw e-mailadres, zodat ik deze DLL's bestandjes via Wetransfer naar u toe kan mailen.
  • ga naar: C:\Program Files\MAGIX\Video Deluxe 2016 Premium\RegModule_x64
  • hierin staan de twee benodigde DLL's bestandjes nl:
  • mx_dec_dd_audio_sse_x64.dll
  • mx_enc_dd_audio_x64.dll
  • kopieer en plak beide twee DLL's audiobestandjes in de juiste RegModule_x64 map van u niet meer goed werkende Video Deluxe 2016 Plus | Premium of hoger

Succes met deze oplossing,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 24.09.2022 om 15:09 uur

@Bol

hier gaat de oproep over.

Voor de zoveelste keer heb ik mijn OFFICIËLE versie van MVDL2014 op mijn laptop geïnstalleerd..

Niet MVDL 2016 zoals hier boven een uitleg staat

Gr

Mi-bo

Bol schreef op 24.09.2022 om 15:24 uur

@mi-bo

Hallo Michael,

Het klopt in zijn geheel, dat mijn gegeven antwoord betrekking hebt op VDL 2016 en hoger, maar u verwijs steeds naar mij (Bol) en de 2 DLL's bestandjes, die u niet meer zou hebben!! Daarom heb ik ook geantwoord aan Kunci: "Helaas kan ik u niet verder helpen. De oplossing met de twee DLL bestandjes is alleen mogelijk vanaf VDL2015 Plus | Premium". Maar goed, het is aan u hoe u mijn antwoord lezen wilt.

Ik wens u een heel fijn weekend,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 24.09.2022, 15:56, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-