Na opnieuw installeren zijn niet alle eerder sjablonen zichtbaar.

Guido-Alandt schreef op 02.02.2022 om 12:09 uur

Na uninstall en opnieuw installeren MAGIX Video Deluxe Premium 2022 zijn veel van mijn Sjablonen knopen etc. weg

Reacties

Bol schreef op 02.02.2022 om 12:40 uur

@Guido-Alandt

Hallo Guido,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Ga eens naar : Hulp / Mijn store-inhoud downloaden.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 02.02.2022 om 14:13 uur

@Guido-Alandt

Beste Guido,

heeft U al gekeken via hulp. extra inhoud installeren, of daar niet ergens nog een vinkje staat,

  hier is alles geinstalleerd .

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Guido-Alandt schreef op 02.02.2022 om 14:23 uur

.klopt, echter ik zie ze niet binnen het programma bschikbaar.

mi-bo schreef op 02.02.2022 om 14:32 uur

@Guido-Alandt

Beste Guido,

Dank voor Uw Feedback,

Een optie, bestand, instellingen, instellingen terug zetten naar standaardwaarde

Sc6

M.vr.gr

Michael

Guido-Alandt schreef op 02.02.2022 om 15:02 uur

Hi Michael, helaas. ook na herstarten werkt dit ook niet.

groet, Guido

mi-bo schreef op 02.02.2022 om 15:09 uur

@Guido-Alandt

Beste Guido,

gezien er gisteren, weer een nieuwe Patch is uitgekomen, heet U die ook via hulp online actualiseren geinstalleerd nu versie Vdlx 2022 Patch (.119)

of deze omschreven mededeling:

"Als u nog steeds problemen hebt met sommige functies, kunnen de volgende korte tips u misschien helpen:

Voer alle open Windows-updates uit en/of sluit de Microsoft Installer.

Installeer de nieuwste grafische kaart drivers handmatig. Ga hiervoor naar de website van de fabrikant van uw grafische kaart, download de nieuwste stuurprogramma's en installeer ze.

Voltooi uw projecten voordat u een update uitvoert, aangezien er in sommige gevallen gegevensverlies kan optreden."

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 02.02.2022 om 16:42 uur

@Guido-Alandt

Hallo Guido,

Wat je zou kunnen proberen is het volgende:

  • ga naar: alle instellingen van Windows.
  • ga naar : Apps / onderdelen / Magix Video Deluxe Premium / Plus (Sjablonen en effecten
  • klik tweemaal op verwijderen en op Ja
  • zet een vinkje bij Magix Video Deluxe Designelementen (1 en 2)
  • klik op verwijderen
  • nadat ze zijn verwijderd, ga dan naar: Hulp / Extra inhoud installeren.
  • Installeer Magix Video Deluxe Designelementen (1 en 2) opnieuw.

Probeer het nu nog eens.

Succes, Rob

Aanvulling op: 02-02-2022 om 16:52uur

Mocht u nog ander problemen ondervinden met een van de ander pakketten, dan zou u deze net als bij Magix Video Deluxe Designelementen (1 en 2) ook op deze op dezelfde manier kunnen verwijderen en opnieuw installeren via Hulp / Extra inhoud installeren

Laatst gewijzigd door Bol op 02.02.2022, 16:52, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Guido-Alandt schreef op 03.02.2022 om 11:10 uur

Ik krijg onderstaande melding:

Groet,

Guido

Bol schreef op 03.02.2022 om 11:20 uur

@Guido-Alandt

Hallo Guido,

Wanneer krijgt u deze melding, bij het verwijderen van Magix Video Deluxe designelementen (1 en 2) of bij het installeren? Als u op OK klikt, wat gebeurd er dan.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 03.02.2022 om 12:55 uur

@Guido-Alandt

Hallo Guido,

Kan het zijn dat u op een of andere manier de map GlobalContent per ongeluk hebt verwijderd?

Als dat zo is, dan raad ik u om VDL 2022 te deinstalleren en opnieuw te installeren, zoals Magix Support aangeeft. zie: Video deluxe opnieuw installeren

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 03.02.2022, 12:55, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Guido-Alandt schreef op 03.02.2022 om 20:19 uur

Helaas lukt dit ook niet. Het is mogelijk ivm het vinden van een oplossing dat ik mogelijk GlobalContent heb weggegooid. Het programma geeft aan dat ale add on's etc. geintalleerd zijn, maar helaas.

Wat ik ook had geprobeerd heb is windows naar een eerder punt terug te zetten, maar ook helaas geen resultaat,

groet,

 

Guido