Na laatste update is het volledige Magix Pro X programma van mijn PC

fjroos schreef op 26.02.2021 om 20:07 uur

Na de laatste update is het volledige Magix Pro X van mijn PC verdwenen.

Hoe kan ik dat programma weer installeren?

Serienummer P3-xxxxx (serienummer aangepast i.v.m. misbruik door moderator Bol)

Mijn PC heeft een Intel i7 processor en ik werk met windows 10

Reacties

Bol schreef op 26.02.2021 om 20:18 uur

@fjroos

Hallo F.J. Roos,

Zeer vreemd, dat na een update Pro X12 van uw PC is verdwenen. Zo verwijdert en installeert u Pro X12 weer opnieuw. klik hier

Lees ook dit even: klik hier

Nederlands vertaling

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jswank schreef op 27.02.2021 om 11:34 uur

Was bij mij het zelfde. Snelkoppelingen werkten niet meer. PC teruggezet naar voor de installatie.

Ik was aan het afwachten of er meer het probleem hadden.

Bol schreef op 27.02.2021 om 11:45 uur

@jswank

Hallo Johan,

Is u probleem, nadat u VC_redist.x64.exe hebt gedownload en geïnstalleerd opgelost?

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jswank schreef op 27.02.2021 om 11:54 uur

Hallo Rob,

Dit is de oplossing alles werkt weer, bedankt.

Groet, Johan

Bol schreef op 27.02.2021 om 12:29 uur

@jswank

Hallo Johan,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Succes met het samenstellen van uw (film)projecten.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.02.2021, 12:40, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

fjroos schreef op 05.03.2021 om 20:17 uur

Hallo Bol, waarschijnlijk is mijn PC getroffen door een virus. Hij is nu voor onderzoek bij een clublid die zeer veel verstand van computers heeft.

Ik heb nog een ander probleem. Meestal maak ik opnames met mijn 4K camera en middels het SD kaartje breng ik de opnames over op PC of laptop. Dit keer had ik opnames gemaakt met mijn iPhone XR. Om de opnames over te zetten op mijn laptop heb ik gebruik gemaakt van een iXpand Mini van SanDisk. Die opnames krijgen vreemde bestandnamen zoals 6c5aae4e313f64c3-video MOV. Nadat ik dat bestand op de tijdlijn heb geplaatst loopt het Magix Pro X 12 programma telkens vast en kan ik niet anders dan de laptop uitschakelen en het weer vruchteloos proberen. Is hiervoor een oplossing? Overigens maakt de iPhone XR prachtige opnamen.

Bol schreef op 05.03.2021 om 21:32 uur

@fjroos

Hallo F.J. Roos,

Dat is een zeer vervelend bericht. Ik hoop voor u, dat het clublid uw (virus) probleem kan oplossen. 

Wat betreft de vreemde bestandsnamen, daar kan ik helaas geen goed antwoord opgeven. Hebt u Pro X12 al geüpdatet naar versie 18.0.1.95 en ook VC_redist.x64.exe gedownload en geïnstalleerd?

Zie deze link van het Duitse forum. klik hier

in het Nederlands

Succes, Rob

PC -1-

PC -2-