Na installatie van Pro X6 staat Pro X5 ook nog op de computer

john-f14 schreef op 26.05.2014 om 12:55 uur

Is dit geen probleem of gaat dit geen conflicten geven. Pro X5 staat in de Program files (x86) folder.

Pro X6 staat in de (gewone) Program files folder. In het configuratiescherm bij programma's staat zowel ProX5 en ProX6.

Het liefste zou ik X5 deinstalleren. Is er iemand die dit ook heeft gehad en kan X5 er af zonder conflict te veroorzaken met X6?

Alvast bedankt,

John

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 26.05.2014 om 15:29 uur

Volgens mijn informatie kunnen deze twee programma's rustig op één PC staan. Je kan uiteraard X5 eraf halen maar waarom zou je? Ikzelf heb VDL 15, 16, 17, MX en 14 op de PC staan, no problem!

mi-bo schreef op 26.05.2014 om 15:30 uur

Beste John,
het zijn eigenlijk 2 verschillende programma's de X5 is Engels en 32 bits. en de X6 is er ook in het Nederlands en werkt onder 64 bits van 5 kan je wel naar 6,maar anders om niet.
op mijn Pc staan alle 2 de programma's geen enkel probleem.
misschien wel de moeite waard om op mijn site te kijken, http://www.magixvideoprox.nl
en via envelop rechts boven je aanmelden, dan als er nieuws is kan ik direct aan je mailen.
En ik hou dan alle Prox6 gebruikers in een systeem
succes.
mido

Voormalige gebruiker schreef op 26.05.2014 om 15:34 uur

Beste mi-bo, weet je zeker dat de link naar jullie site goed is? Bij mij gaat hij niet open!

mi-bo schreef op 26.05.2014 om 15:40 uur

Cheeta, bedankt slip op de pen er moest nog een x achter werkt nu wel, geef gelijk via envelop je email adres op ivm opstarten (soort) Prox 6clubje

john-f14 schreef op 26.05.2014 om 19:56 uur

Hoi Mido of Mi-Bo en Cheeta,

ThnxZ voor het antwoord, heb toch gewoon X5 er maar afgehaald met REVO, dat scheelde 4G op mijn overvolle C SSD schijf en ik gebruik X5 toch niet meer. X6 werkt gelukkig nog steeds prima.