Na installatie proDAD VitaScene V4 PRO geen venster voor serienummer ?

Peeku schreef op 27.03.2023 om 20:19 uur

Na het installeren van het programma proDAD VitaScene V4 PRO wilde ik verder met stap 5, maar krijg daarna geen venster waar ik het serienummer kan invullen. Wat is de oplossingen hiervoor. Wat gaat er fout.

Graag hulp :)

 

Voer de volgende stappen uit om toegang te krijgen tot de plug-in:

1. Start de installatie van het programma.
2. Lees en bevestig de licentieovereenkomst.
3. Volg de stappen van de installatie en voer de installatie uit.
4. Start na de succesvolle installatie het programma
5. Er verschijnt een venster waarin je je serienummer kunt invoeren om het programma te ontgrendelen.
6. Na activering zijn alle functies van het programma beschikbaar.

Reacties

Bol schreef op 27.03.2023 om 23:05 uur

@Peeku

Hallo Peter,

ProDAD VitaScene V4 PRO heb ik (nog) niet in mijn bezit en kan niet goed adviseren. Stuur een mailtje naar infoservice@magix.net en leg daar uw voor.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Peeku schreef op 02.04.2023 om 13:57 uur

Beste Rob,

ik heb reeds via bovenstaand emailadres contact gehad.

Door een duidelijke omschrijving van hun uit heb ik het programma kunnen activeren.

Bedankt voor het advies.

Groet Peter

Bol schreef op 02.04.2023 om 17:51 uur

@Peeku

Hallo Peter,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u probleem is opgelost. Bedankt👍 voor deze terugkoppeling.

Kunt u een beschrijving geven, waaruit de duidelijke omschrijving van Magix Duitsland bestaat. Hiermee zou u ook andere forumleden kunnen helpen. Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-