Na export ontbreken er foto's en krijg ik een zwart vlak te zien.

Ron-Sonneveld schreef op 20.11.2021 om 22:38 uur

Als ik mijn project exporteer naar een MPEG4 bestand, dan verdwijnen er random een aantal foto's en krijg ik een zwart of grijs vlak te zien en sommige foto's zijn ineens 90 graden gedraaid. In het programma zelf ziet het bij een preview er wel goed uit!

Ik heb het programma al een keer opnieuw geinstalleerd, maar dat heeft niet geholpen. Wat kan dit zijn?

Reacties

mi-bo schreef op 20.11.2021 om 23:30 uur

@Ron-Sonneveld

Beste Ron,

Welke versie van MFS gebruikt U.

Welke versie Windows gebruikt U

als de foto's op de tijdlijn staan, zal het afspelen geen probleem zijn, maar als u overgangen gaat gebruiken, en de lengte van de Foto's zijn te kort, kan het zijn dat er foto's worden overgeslagen, de Foto's die gedraaid zijn komen die van een mobile, waar de foto's vertikaal zijn opgenomem

als er stukjes zwart zijn, is het mogelijk dat de Foto's niet goed aan een gesloten zijn

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael( 1ste Dutch Forum Moderator sinds 2008)

Ron-Sonneveld schreef op 21.11.2021 om 11:03 uur

Beste Michael,

Ik gebruik de nieuwste versie van MFS, 2022, 3 weken geleden gekocht bij Magix, op Windows 10.

Hiervoor gebruikte ik nog MFS 2016 en 2020 zonder problemen. Ik importeer foto’s genomen met Canon camera en iPhone en video opnames van iPhone en Dji drone. Op de tijdlijn is alles aaneen gesloten. De zwarte vlakken hebben ook precies dezelfde afspeelduur die ik aan de foto’s heb meegegeven. De gedraaide foto’s zijn allemaal ‘liggend’ genomen zowel met Canon en iPhone.

mi-bo schreef op 21.11.2021 om 11:34 uur

@Ron-Sonneveld

Beste Ron.

Dank voor Uw Feedback.

Alles wat U gebruikt is dit niet meer voor een montage programma zoals MAGIX Video Deluxe in plaats van MAGIX Foto bewerking programma.

U schrijft over een Iphone na versie 11(MOV) zijn er bewerking problemen,

Dan schrijft U over een drone hoe is daar mee gefilmd.

De Canon camera zal geen problemen opleveren.

Het is best mogelijk dat U het probleem, hierin zal moeten zoeken.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael (1ste Dutch Forum Moderator sinds 2008)