Na de update van VDL_Premium_2021 én Music Maker starten beide niet...

JanSpijk schreef op 16.06.2021 om 15:28 uur

Na de update van VDL_Premium_2021 én Music Maker starten beide niet meer op.

Ik krijg de foutmelding...(zie plaatje)

Daarnaast openen ook andere programma's niet meer zoals o.a. MS Office Outlook, Excel etc.

In eerste instantie heb ik de update gekocht en gedownload 'vanuit' de vorige VDL_Premium_2020 en 'direct' geïnstalleerd. Daar ging het al mis.

Ik ben nu al 2 dagen bezig om e.e.a. weer werkend te krijgen. Eerst VDL2020 verwijderd en vanuit mijn Magix account producten versie 2021 (videodeluxepremium2021_dlm_op4wd1.exe) gedownload en opnieuw gelijk met Music Maker opnieuw geïnstalleerd. De installatie gaat zonder problemen alleen de programma's starten niet en ik krijg bovenstaande melding.

Gisteren m'n PC met een systeemherstel teruggezet naar vorige week (Outlook etc. werkte weer) laatste Windows 10 updates geïnstalleerd en alles werkte weer (als een zonnetje). Gelijk weer een Herstelpunt gemaakt...;)

Behalve VDL-2020 toen ik die aanklikte kreeg ik de volgende meldingen (let op over 2021...?):

Nu net weer VDL_2021 én Music Maker opnieuw geïnstalleerd maar helaas wéér de 1e VCRUNTIME140_1 melding.

Wat doe ik fout...? Magix Support mailen kan wel 5 tot 6 werkdagen gaan duren... Wie kan me sneller helpen...?

NB. mijn Desktop specificaties zijn:

Reacties

Bushflyer schreef op 16.06.2021 om 16:57 uur

@JanSpijk

Hallo Jan,

Kijk eens op deze draad: https://www.magix.info/nl/forum/video-de-luxe-start-niet-meer-na-update--1268592.

Misschien helpt dit.

Gr., Jaap

 

JanSpijk schreef op 16.06.2021 om 17:20 uur

Super Jaap, dank voor de TIP...

Ik ga het gelijk proberen en laat weten of het bij mij ook dé oplossing is...

Groet, Jan

JanSpijk schreef op 16.06.2021 om 17:33 uur

Yes...! Alles (inclusief Outlook e.d.) werken weer.

Wat een goed Forum is dit toch, gebruik het eigenlijk veel te weinig omdat ik het altijd eerst zelf wil oplossen...

Eigenwijs hé... Maar dat deze 'bug' nu nog steeds in de downloads van VDL_2021 zitten is toch vreemd...

Nogmaals bedankt Jaap en natuurlijk Mi-Bo en Bol...(blij mee...;-)

mi-bo schreef op 16.06.2021 om 17:45 uur

@JanSpijk

Beste Jan.

Een positief bericht dat het draadje van Jaap@Bushflyer voor U de oplossing is.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 16.06.2021 om 18:27 uur

@JanSpijk

Hallo Jan,

Bedankt👍 voor uw positieve terugkoppeling en dat u uw probleem vanaf dit forum hebt weten op te lossen.

Als moderator vind ik het ook altijd weer prettig om te lezen, dat dit forum als positief wordt ervaren.

Succes met het samenstellen van u filmprojecten.

Groet, Rob

diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 16.06.2021, 18:36, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bushflyer schreef op 16.06.2021 om 19:04 uur

@JanSpijk

Fijn dat het geholpen heeft, Jan. Veel plezier met VDL verder.

Gr., Jaap