na bewerken film wil video pro x 13 niet meer afsluiten

bewerker schreef op 23.08.2021 om 10:09 uur

Na het bewerken van een film in video pro x 13 wil het programma niet meer afsluiten. Ik moet dit doen via taakbeheer . In de file Mxnewsfeed.xml staat de juiste datum daar ligt het dus niet aan Ik heb dit programma nu twee dagen, maar ga tch liever werken in mijn oude programma video de luxe 2021 premium

Reacties

mi-bo schreef op 23.08.2021 om 10:25 uur

@bewerker

Beste Bewerker.

Als U MVPX13 opstart als administrator en afsluit met Alt-F4 gaat het dan wel.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael Forum Moderator

mi-bo schreef op 23.08.2021 om 10:35 uur

@bewerker

Beste Bewerker,

Toch even een vraag gezien Uw reactie" ga tch liever werken in mijn oude programma video de luxe 2021 premium"

Heeft U een koop versie of trial versie gezien U het programma MVPX13 al 2 dagen heeft.

Sc6

M.vr.gr

Michael Forum Moderator

bewerker schreef op 23.08.2021 om 11:01 uur

Geachte Michael. Ten eerste ik heb de koopversie. Het programma wordt als administrator opgestart.

Ik ben er achter gekomen dat het probleem zich kennelijk voordoet als er meerdere films zijn geladen. Ik heb een film geladen vanuit mijn vdl 2021 premium en ben die aan het bewerken. In die film staan meerder films die ooit door mij zijn bewerkt en nu zijn toegevoegd ik haal daar delen uit die in de uiteindelijke film moeten komen.

Nu heb ik even een andere enkele film geladen. Daar is er geen probleem met het afsluiten. Ik merk ook dat als ik een film vanuit het project archief verwijder ik een foutmelding krijg en de het programma opnieuw op start.

bewerker schreef op 23.08.2021 om 11:15 uur

Hi Michael. Er is nog een probleempje. Als ik een project heb opgeslagen in de juiste map. en ik start het programma op en ik wil dit project laden, moet ik dat doen vanuit de project directory. De optie laden van het startscherm geeft niets weer. Het maakt me een beetje moedeloos temeer daar ik VDL al velen jaren gebruik vanaf versie 2.0

 

mi-bo schreef op 23.08.2021 om 11:37 uur

@bewerker

Beste Bewerker.

Het bewerken gaat dit via bron monitor.

Als dat zo is,dan klopt dit,

Het is een programmeur fout,wat al aandacht heeft bij MAGIX.

Sc6

M.vr.gr

Michael

bewerker schreef op 23.08.2021 om 11:59 uur

Bedankt vor de reacties

Volgens mij wel. Ik ben nog aan het expirimenteren, dus ik weet niet alles van dit programma. Ik hop dat alles goed komt anders is het zonde van het geld. Ik hor het wel

gr Cor Erhardt

mi-bo schreef op 23.08.2021 om 12:06 uur

@bewerker

Beste Bewerker.

Als U MVPX 13 heeft geopend, zoek via computer de schijf, map op waar het project instaat

. kunt U dit niet aanklikken en op de tijdlijn zetten,

is dit correct, staat de afspeel marker wel aan het begin

Sc6

M.vr.gr

Michael Forum Moderator

mi-bo schreef op 23.08.2021 om 12:09 uur

@bewerker

Beste Cor,

Als het product niet goed op de Pc afspeel kunt u binnen 14 dagen, reclameren

kijk eens naar deze link

https://www.magix.com/nl/support/klantenservice/#c68446

Sc6

Michael Forum Moderator

Bol schreef op 23.08.2021 om 12:23 uur

@bewerker

Hallo Cor,

....Na het bewerken van een film in video pro x 13 wil het programma niet meer afsluiten. Ik moet dit doen via taakbeheer....

Wat u zou kunnen proberen is het volgende. Verwijder het Video_pro_X.ini bestand, deze kan corrupt zijn geworden. Als u het INI-bestand verwijdert, dan worden alle programma-instellingen op de standaardwaarde teruggezet, incl. uw eigen instellingen. Ook worden de eventuele configuratiefouten hersteld. Bij het opnieuw opstarten van Pro X13 wordt dit INI bestand automatisch weer aangemaakt.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 23.08.2021, 12:50, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 23.08.2021 om 12:27 uur

@bewerker

Hallo Cor,

U kunt Video Pro X13 en VDL 2021 naast elkaar op uw PC installeren. Zelf heb ik meerder Magix Programma's op mijn PC staan.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 23.08.2021 om 12:33 uur

@bewerker

Hallo Cor,

....Als ik een project heb opgeslagen in de juiste map. en ik start het programma op en ik wil dit project laden, moet ik dat doen vanuit de project directory......

Bij het opstarten van Pro X13 kunt altijd het laatst geopende projecten hier vinden.

Als u de programma-instelling op de standaardwaarde terugzet, dan wordt deze ook leeg gemaakt.

Succes,

Rob (forum moderator)

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 23.08.2021 om 12:39 uur

@bewerker

Hallo Cor.

.....Ik heb een film geladen vanuit mijn vdl 2021 premium en ben die aan het bewerken....

Als u VDL 2021 verwijderd hebt van uw PC en u zet een uw VDL 2021 projecten op de tijdlijn van Pro X13, dan zal het zomaar kunnen zijn dat uw naam.MVP e.a. niet meer terug kan vinden. Dit komt omdat een MVP projectbestand alleen maar uit verwijzingen bestaat.

Groet, Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 23.08.2021 om 12:47 uur

@bewerker

Hallo Cor,

Op zich zijn er geen problemen gemeld, als u normaal via het Bron venster werkt. Wat wel het probleem is als u een inpunt of uitpunt zou toepassen. Dan word Pro X13 zonder waarschuwing afgesloten. Zie de link [klik hier]

Grtoet, Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 23.08.2021, 12:51, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

bewerker schreef op 23.08.2021 om 13:02 uur

allen bedankt. wat het laden van bestanden betreft, dat doet het dus niet. Als ik het programma opstart en naar het laden ga, zijn er geen films zichtbaar, terwijl ik ze wel heb opgeslagen.

VDl 2021 staat ook nog op mijn pc Wat mij ook opvalt is dat als ik een film laad deze alleen zichtbaar is in het programma venster. wil ik het ook mijn bron venster hebben dan moet ik eerst dubbelklikken om naar volledig beeld te gaan en met esc terug. In de proefversie die ik kort heb gebruikt was dit niet het geval. Ik zal wel iets verkeerd doen, dus ik ga proberen het uit vogelen, nogmaals allen bedank voor uw reacties

mi-bo schreef op 23.08.2021 om 13:06 uur

@bewerker

Beste Cor.

Dank voor Uw Feedback.

Dit betekend,voor dat het ruis begon dat wat ik U liet zien om 12.06 uur niet mogelijk is.

Een optie ga naar bestand,instellingen, instellingen terug zetten naar standaard waarde.

Misschien werkt het dan wel,

Heeft U ook via help extra programma's installeren gedaan.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael (FM sinds 2008)

Bol schreef op 23.08.2021 om 13:14 uur

@bewerker

Hallo Cor,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Succes met het doorgronden van Magix Pro X13.

Groet, Rob (Forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 23.08.2021, 13:16, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

bewerker schreef op 30.08.2021 om 08:44 uur

Hi Rob. Even een laatste ( hoop ik) terugkoppeling. Ik was bezig met mijn project. In dit project staan meerder sub films, die ik gebruik, om delen daarvan in het hoofdproject te plaatsen. Nadat ik hem voor de zoveelste keer had geladen. ben ik gaan werken in een sub film. Ik heb dit toen opnieuw opgeslagen onder een andere naam. Wat blijkt als ik het project weer open en naar het hoofd onderdeel ga, dit verder bewerk en opsla kan ik gewoon afsluiten en zie ik bij opstarten ook het project staan zodat ik er mee verder kan. Ik weet niet waarom nu alles wel goed gaat. Mogelijk is dit omdat in de sub film, alleen een avi film stonbd zonder effecten. In ieder geval het werkt nu. Bedankt voor alle suggesties en hulp

gr Cor

Bol schreef op 30.08.2021 om 14:18 uur

@bewerker

Hallo Cor,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Het is altijd achteraf moeilijk te bepalen c.q. te achterhalen, waar het fout gaat. Ik heb zo mijn vermoeden, dat bij u de *.MVP projectbestanden corrupt zijn geraakt. Een *.MVP bestand bestaat alleen maar uit verwijzingen en bevat niet de eigenlijke gebruikte film- foto- of audiobestanden. Maar goed, alles werkt weer zoals wenst. Ik heb u met alle plezier geholpen, zowel via het forum als via persoonlijke berichten. Mocht u nu en in de toekomst nog andere vragen hebben, laat het ons weten.😉

Groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-