.mxv bestand kan niet voor you-tube gebruikt worden.

maharleyhouse schreef op 28.04.2014 om 23:45 uur

ik tracht een video op you-tube te plaatsen mede via het programma video de luxe mx premium.

bij het samen voegen van beeld en geluid krijf ik het .mxv bestand.

eveneens is het niet te openen op een apple 4s dan is het bestand .mvp

wie durft het aan mij kenbaar te maken wat te doen om .e.e.a. wel zichtbaar te maken ?

Reacties

mi-bo schreef op 29.04.2014 om 09:33 uur

Beste,U kunt toch direct vanaf de tijdlijn, via exporteren rechts boven You-tube benaderen.

Ik gebruik nooit geen You-tube maar weet wel dat het kan

succes met Uw mooie hobby met MAGIX

mido

bobbiaan schreef op 29.04.2014 om 09:47 uur

Beste....,

U heeft het over twee bestanden met de extensie MVP en MXV.

MVP is een project en MXV is een codec die alleen het Magix programma kan lezen. Ik hoop dat dit te begrijpen is. Wat u moet doen is in het project vanaf de tijdlijn de film exporteren.

Ga naar bestand en in het rol menu naar film exporteren. Daar komt een aantal mogelijkheden waarin u de film kan wegschrjven. Let op waar het filmbestand word opgeslagen.

Succes

Bobbiaan

maharleyhouse schreef op 02.05.2014 om 11:18 uur

Dank voor het antwoord. Helaas ben ik er nog niet uit.
Ik heb een stukje .mov bestand op de tijdlijn gezet.
Op de tijdlijn er onder zet ik een stukje muziek.
Ik sla het op als mpg betsand.
Daarna  verzend ik het  ( inmiddels . mvp) per e-mail.
op de pc en/of apple 4s van een derde is het bestand niet openen,  er wordt kenbaar gemaakt dat het een onbekend bestand is.
wat doe ik niet goed ?

maharleyhouse schreef op 02.05.2014 om 19:31 uur

bobbiaan,

ik maak een vergissing in mijn tekst;

Ik sla het op als mpg betsand

dit moet zijn mpeg-video

sorry.

RiViS schreef op 02.05.2014 om 19:38 uur

De mpeg video kun je versturen om elders af te spelen.

Het .mvp bestand kan alleen door Video deLuxe gelezen worden, dus het heeft geen zin dat op te sturen, dit is nl een project bestand, daar zit alle informatiein hoe de film gemaakt moet worden, maar de film zelf zit er niet in!! Lees ook de uitleg van Bobbiaan nog eens goed door.

groet,

Rijk

maharleyhouse schreef op 02.05.2014 om 23:15 uur

helaas zit het mij echt niet mee, ik ben er nu een week of zes mee bezig en krijg het met geen mogelijkheid voorelkaar. natuurlijk het ligt aan mij. maar............

staat er ergens hoe ik een filmpje met  het mooie magix systeem kan maken vanuit een telefoon apple 4s waar ik een stukje muziek onder zet, het op kan slaan en het dan via de mail weer naar de apple 4s kan sturen met het resultaat dat ik het daar dan ook in beeld krijg ?

goh wat zal ik gelukkig zijn als mij dat eens gaat lukken.

FransS schreef op 06.05.2014 om 16:55 uur

ik doe dat regelmatig,haal het filmpje binnen met je computer niet met Magix ,als je je iPhone aansluit dan zie je dat als extentie iPhone onder je windosverkenner,klik op je iPhone en zoek dan je filmpje copier het naar je folder video.Daarna open je Magix en zet het filmpje op de tijdlijn muziek er onder en exporteer het naar youtube,of maak er een Mpeg 4 van om dan later op You-tube te zetten of te versturen mits het bestand niet te groot is.

Suc6 Frans S.

maharleyhouse schreef op 06.05.2014 om 19:22 uur

frans,

veel dank voor het antwoord.

ik heb e.e.a. gedaan volgens jouw advies.................

stuur ik het filmpje naar mijn apple 4s dan zit er een ombekent bestand bij (is de vermelding)

zal het zo kunnen zijn dat appel geen android heeft ?

willem

FransS schreef op 07.05.2014 om 14:07 uur

Als ik een filmpje op mijn iPhone S4 cq iPad wil hebben dan doe ik dat via iTunes,en dan heb ik geen ander bestand dat het niet kan lezen.vertel eens hoe dat verstuurd want ben toch erg benieuwd .

Wat het Android daar mee van doen heeft ik niets want het is Apple en bij mij doet het dat gewoon of ik nu Mpeg4 of zo via magix er naar toestuur .

Grt. Frans S

maharleyhouse schreef op 07.05.2014 om 18:34 uur

franss

Ik haal het filmpje .mov van de 4s en sla het op in windows 8.1 video’s
Ik open magix en maak een nieuw project, filminstellingen;
pal hdv1 720 p 16:9  25 fps
ik haal het op uit video’s   , bij eigenschappen algemeen zie ik dat dit via i-tunes loopt. Het beeld is een stukje film (boven en onder perforatie)
ik schuif het in de tijdlijn.
Eveneens zet ik er een stukje muziek onder.
Ik ga naar bestand, film exporteren naar, video als mpeg 4
Ik kom op het blad mpeg 4 export, bovenin staat , door gebruiker gedefinieerd.
Ik klik op acc.
Mixdown wordt uitgevoerd.
Ik ga naar bestand, project opslaan als, (in magix video de luxe) daar staat nu dat het een bestandsnaam  .mpv bestand is, met daaronder, opslaan als (projecten als .mvp )
Ik wijzig het opslaan in mijn video’s
Ik vraag het vervolgens op via mijn apple 4s en zie dan in het beeldmerkje dat het bestand onbekend is.