Reacties

Bol schreef op 21.01.2022 om 19:53 uur

@voyageur

Hallo Jos,

Zijn uw mp4 bestanden toevallig gemaakt met een GoPro Hero X? Als dat zo is, dan zijn deze mp4 bestanden waarschijnlijk opgenomen als H.265 (HEVC) i.p.v. H.264 (AAC). U kunt dan twee dingen doen. De mp4 bestanden converteren als mp4 H.264 of de Videocodecs H.265 ad. € 4,99 aanschaffen.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

voyageur schreef op 21.01.2022 om 20:37 uur

Dank je wel Rob. Ik heb al die Videocodecs H.265 op mijn PC staan. Ik heb intussen een oplossing via HandBrake. Ik heb die gewoon via HandBrake identiek gerenderd maar met een andere naam en wonder boven wonder kan ik nu die video's op de tijdlijn plaatsen. Zou het kunnen dat FS het soms moeilijk heeft met namen? Groetjes en dank je wel voor je reactie. Jos

Bol schreef op 21.01.2022 om 22:27 uur

@voyageur

Hallo Jos,

Als u reeds de Videocodes H.265 op uw PC hebt staan, dan is converteren voor u een van de andere optie.

Ik ben zeer benieuwd wat u bedoelt, met gerendeerd naar een andere naam? Kan het zijn, dat u uw mp4 bestand niet had hoeven te converteren, maar dat u alleen maar de bestandsnaam had kunnen wijzigen. BV. Jos1.mp4, Jos2.mp4, enz.... Ik verneem dat wel van u.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

voyageur schreef op 22.01.2022 om 17:18 uur

Hallo Rob,

Het zal waarschijnlijk aan de moeilijke namen liggen waarmee ik mijn videobestanden heb benoemd (dikwijls in vreemde talen waar ik ze gefilmd heb). Inderdaad gewoon de naam wijzigen zoals jij suggereerde en het probleem is van de baan. Dank je nogmaals voor de goede zorgen.

Warme groet, Jos

Bol schreef op 22.01.2022 om 23:17 uur

@voyageur

Hallo Jos,

Het doet mij deugd om te lezen, dat mijn suggestie om uw MP4 videobestanden te herbenoemen voor u juiste oplossing blijkt te zijn. Succes met het samenstellen van u films c.q. slideshows.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-