Reacties

Bol schreef op 03.01.2023 om 16:40 uur

@wouter-jordaan

Hallo Wouter,

Hebt u toevallig bestandsnamen gegeven, die niet door Magix Video Deluxe herkent en/of ingelezen kan worden. Mijn advies rename eens het YouTube bestand. Zie eens deze link: https://www.magix.info/nl/forum/mxmpeg2-error-0110-no-media-decoder-found--1292460/

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 03.01.2023, 16:42, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wouter-jordaan schreef op 03.01.2023 om 16:47 uur

Hoi,bedankt voor de snelle reactie,ik download van youtube met software en dan krijg ik de video op mijn pc,en dan plaats ik het in Magix,wat ik altijd doe,maar deze keer lukt het dus niet,ik voeg er helemaal niets aan toe,in de download software zie ik de video wel staan

Bol schreef op 03.01.2023 om 19:28 uur

@wouter-jordaan

Hallo Wouter,

Hebt u de bestandsnaam van de foutieve youtube file al eens herbenoemd? Wat is dan het resultaat?

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 03.01.2023 om 21:46 uur

@wouter-jordaan

Hallo Wouter,

Ik ben zeer benieuwd of u de melding dat u de codec MXMPEG2 mist, ook krijgt bij andere YouTube filmpjes? Zie eens deze link: https://windowsbulletin.com/files/dll/magix-ag/magix-playr-jukebox/mxmpeg2-dll

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wouter-jordaan schreef op 04.01.2023 om 11:04 uur

Hallo rob.

Ik gebruik twee youtube downloaders 4K Videodownloader (mp4 aac) en winxyoutube downloader,die eerste gebruik het meest,vooral bij dat kanaal wat ik veel gebruikt en het gaat altijd goed,ik heb dezelfde video gedownload met het bestand avi,maar dat is niet om aan te zien,bij andere video's heb ik die melding nooit gehad

de kwaliteit is altijd geweldig,ik gebruik Magix al jaren,misschien is het een optie om het opnieuw te installeren,

vr.gr wouter

Bol schreef op 04.01.2023 om 11:32 uur

@wouter-jordaan

Hallo Wouter,

U zou het kunnen proberen om VDL2023plus opnieuw te installeren. Zie: Video deluxe opnieuw installeren en Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wouter-jordaan schreef op 04.01.2023 om 11:36 uur

Hallo,

Dat ga ik eerst maar eens doen,zeg bedankt voor de vele reacties,mocht er toch nog een probleem zijn laat ik weer wat van mij horen,op dit moment sluit ik het forum af

Kees-Haremaker schreef op 04.01.2023 om 11:53 uur

Hallo Wouter heb je deze al eens geprobeerd
https://www.youtubedownloaderhd.com/download.html
hier werk ik altijd mee en daar heb ik nooit problemen mee ook niet bij de nieuwste MAGIX
Mvg Kees

wouter-jordaan schreef op 04.01.2023 om 13:19 uur

Hallo Kees,

Het is gelukt ik kan het gebruiken in Magix,nou maar hopen dat het zo blijft,want het is een grote hobby van mij.

Hartelijk dank voor je reactie,en nu ga ik het forum afsluiten