MVDL 2023 premium

hans-vanderpijll schreef op 16.11.2022 om 21:15 uur

Bij het opslaan van een project krijg ik steeds de melding: bij het schrijven van het project bestand is een fout opgetreden. Vervolgens als ik het opnieuw probeer kiest het programma een projectnaam b.v. 2022-11-16 en kan het bestand niet vinden. Dan verschijnt de tekst kies een andere bestandsnaam en probeer het opnieuw. Dan kom je in een soort loop terecht.

Reacties

mi-bo schreef op 17.11.2022 om 08:25 uur

@hans-vanderpijll

Niet wetend op welke wijze U monteer, misschien heeft U hier iets aan

https://www.magix.info/nl/tutorials/overzicht-hoe-te-monteren-in-vdl-2020-2021--1259050/

Voor MVDL 2023 is monteren het zelfde.

Gr

Michael/Moderator

Bol schreef op 17.11.2022 om 09:42 uur

@hans-vanderpijll

Hallo Hans,

......Bij het opslaan van een project krijg ik steeds de melding: bij het schrijven van het project bestand is een fout opgetreden.....

Ik krijg sterk het vermoeden dat uw virusscanner op een of andere manier het opslaan tegenwerkt. Schakel weer eens uw virusscanner uit en probeer het nu nog eens. Welke virusscanner gebruikt u?

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 17.11.2022, 10:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hans-vanderpijll schreef op 17.11.2022 om 19:55 uur

Beste Rob,

Ik gebruik de virusscanner van windows11, die uitgezet en opnieuw geprobeerd een testprojectje op te slaan zonder resultaat. Het maakt niet uit of ik het standaard project scherm ongewijzigd laat met de bekende actuele datum en dan opsla of dat ik een project een eigen gekozen naam geef. In beide gevallen krijg ik de meldingen zoals ik eerder heb omschreven.

En ook de melding :kan de bestandsnaam niet vinden. controleer de bestandsnaam en probeer het opnieuw. Zelfs de handleiding die ik download kan ik niet opslaan.. Vreemd allemaal, gebruik video Deluxe al jaren en nooit problemen mee gehad!.

hans-vanderpijll schreef op 17.11.2022 om 20:11 uur

Beste Rob,

Heb inmiddels de projectmap op een ander plek gezet, en hiermee lijkt het probleem opgelost. In ieder geval niet op de plek die het programma had aangemaakt.

 

Met vriendelijke groet,

Hans van der Pijll.

Bol schreef op 17.11.2022 om 23:27 uur

@hans-vanderpijll

Hallo Hans,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Als u een volgende keer weer zo'n probleem zou krijgen, ga dan naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden.

U kunt altijd zelf bepalen waar u een MVP projectbestand wilt opslaan. Zelf sla ik het MVP project bestand altijd op in de map waar ook mijn filmfragmenten, foto's en muziek in staan opgeslagen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-