Als uw probleem nog niet is opgelost, zou u Photostory X kunnen terugzetten op de standaardwaarden. Ga hiervoor naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten op standaardwaarden
Uw probleem heb ik hiervandaan (nog) niet kunnen reproduceren. Kunt u wel het muziekstukje afspelen via Windows 11 Mediaplayer? Als er nu ook geen audio hoorbaar is, dan moet het haast wel liggen aan een van uw Windows instellingen. Ga ga naar: Systeem > Problemen oplossen > Andere probleemoplossers en kies audio uitvoeren
Uw geluidsprobleem zit / zat niet dus niet in het programma Photostory en /of de computerconfiguratie, maar in de geluidsbestanden, die u van YouTube hebt gedownload. Wanneer u dit mij eerder had geschreven, dan waren wij er sneller tot een oplossing gekomen.
Het doet mij deugd om te vernemen, dat uw audioprobleem is opgelost. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.
Uw audioprobleem lag niet aan de installatie van Photostory 2024 zelf, maar in de gebruikte audiobestanden, die uzelf van YouTube gedownload hebt. Waarschijnlijk ondersteunde Photostory 2024 van deze audiobestanden niet de gebruikte audio codec. Als forumlid / moderator ben ik daar eigenlijk wel benieuwd naar. Ik zou uw audiobestand graag willen analyseren. Is het mogelijk om deze aan mij door te mailen?