muziek in webdesigner 10

benoostdam schreef op 29.01.2016 om 10:23 uur

Ik plaats een MP3 bestand op mij website en de muziek wordt op de PC goed afgestpeeld. Op de ipad verschijntt er een zwart vlak met een driehoek daar kan ik op klikken en de muziek wordt afgespeeld, echter van de website is niets te zien. hoe kan ik dit oplossen.

ik werk met windows 10

Reacties

magixagent schreef op 29.01.2016 om 20:06 uur

hallo Ben,

 de vraag komt niet goed over.

geef de link van je website even, kunnen we kijken

gr

Harry

benoostdam schreef op 30.01.2016 om 10:02 uur

 Beste Harry,

hartelijk dank voor deze zeer snelle reactie. Hierbij de link naar mijn site http://www.benoostdam.org/home.htm#xl_xr_page_home

Op de laptop of de pc wordt de stie prima getoond , maar op I-Pad of I-Phone lukt het niet zodra ik op de player klik komt er een zwart scherm met een driehoek als ik dan op de driehoek klik wordt de muziek afgespeel maar de site wordt niet getoont.

Ook heb ik nog een animatie in de stie gebouw daarop krijg ik de melding dat de pluginn niet wordt ondersteund.

Hoop dat je een oplossing hebt, alvast bedankt voor de moeite

magixagent schreef op 30.01.2016 om 12:00 uur

Hallo Ben,
op de site gekeken ziet er professioneel  uit.
Ik zie ook dat je met PHP werk, wat de muziek betreft zou een bug kunnen zijn, in Websitemaker werkt het wel.
en wat je laat zien op de start pagina onder je naam is een flash Player probleem, dit zit niet in de iPad of tablet.
ik heb je voorbeeld ook in mijn proef site gezet over een foto heen
Ik heb het ook uitgeprobeerd met Hoofd index en Mobiel index ( http://www.magixwebdesigner.nl ).

Ik zal een mailtje sturen naar de juiste afdeling, wordt vervolgt.
gr
Harry

benoostdam schreef op 30.01.2016 om 13:13 uur

Harry,

Heel hartelijk dank voor je snelle reacties ben benieuwd naar de verdere reactie van de juiste afdeling

 

groet,

Ben

magixagent schreef op 04.02.2016 om 11:28 uur

hallo Ben,
het is namelijk zo, mp3 wordt door Apple niet ondersteund dat zou dan een move files moeten worden,
met Android apparaten de oudere versies wordt het zwart en kan het dan wel afgespeeld worden, met de nieuwere ( hogere  versie) Android apparaten wordt eerst een  download van mp3 speler gevraagd die direct te activeren is.
en dan blijft de bladzijde wel staan en wordt de muziek afgespeeld
het juiste antwoord vanuit Duitsland, liever voor de  (P) versie geen mp3 plaatsen
gr
Harry

benoostdam schreef op 05.02.2016 om 08:44 uur

Hoi Harry,

bedankt voor de moeite die je voor mij gedaan hebt