Muziek

emmanuel.pardon schreef op 19.09.2013 om 15:20 uur

Recent een film opgenomen en gemonteerd met Magix Video deluxe. Hierin zitten een aantal mooie vioolopnamen. Deze fragmenten zou ik uit de film willen halen om deze nadien op CD te branden. Is dit technisch mogelijk? Indien ja, wie kan mij op weg helpen om deze ingreep succesvol uit te voeren?

Reacties

mi-bo schreef op 19.09.2013 om 15:52 uur

Als het door U zelf is opgenomen geen enkel probleem.
Ontkoppel beeld en geluid,
geluid staat dan alleen op de tijdlijn, ga naar bestand exporteren naar film exporteren, Audio als mp3 of als Wave, en Uw vraag is beantwoord,
succes met het mooie MAGIX product,

Voormalige gebruiker schreef op 19.09.2013 om 15:59 uur

Hallo,

Het is technisch mogelijk om de de fragmenten uit de film te exporteren. Laad de film op de tijdlijn van VDL. Zoek nu het stukje muziek op die je wilt hebben. Ga dan naar bestand / filmexporteren / audio als Mp3 of wave. Als je DVD-speler mp3 / wave ondersteunt, kunt deze branden op een CD, anders moet je dit met bv. Nero een muziek CD branden.

Waar ik je nog wel op wil wijzen is, dat je dit alleen mag doen voor eigengebruik. U kunt mag dit niet uploaden naar bv. Youtube.

Aanvulling op 22:56uur

U hoeft het beeld en geluid niet te ontkoppelen. Exporteer de muziek in zijn geheel zo als ik hierboven heb beschreven. Nu kan je het geluid in Magix Music Editor 3 (Dat bij VDL2013 is meegeleverd) bewerken.

Succes,

Rob