Music Maker Premium Edition 2018

JM-vanderBurgh schreef op 31.12.2018 om 21:16 uur

Music maker premium edition 2018 staat op mijn laptop, ik heb sinds augustus een nieuwe pc met win 10 die 100x beter is dan de laptop vertoont namelijk kuren, ik heb magix music maker premium gekregen van me vriendin zodat zij de laptop kan gebruiken, ik heb het geinstalleerd op mijn nieuwe pc maar zodra ik activeren klik en het nummer invul zegt die is al in gebruik en nu?

ik durf het namelijk niet van de laptop te halen voordat het fris op me nieuwe pc staat straks ben ik alles kwijt wat ik heb aangekocht namelijk.

ik woon in Duitsland, en heb al meerdere malen geprobeerd contact te krijgen met support( tot nu toe nooit geen antwoord gehad naar me mail), ook heb ik geprobeerd een telefoon nummer te vinden die er dus blijkbaar wel is, maar dan moet je betalen en ik wil geen 12 euro hoeven te betalen om iemand aan de telefoon te krijgen dat vind ik namelijk belachelijk, je zou gewoon een support moeten kunnen bellen het gaat om een hoop geld ik heb dan ook maar alle gratis bonnen die ik gekregen heb zoveel mogelijk gebruikt om dingen aan te schaffen voor mijn programma want die verlopen deze dgn.

ik hoop dat eindelijk iemand me kan helpen met dit probleem ik wil het overzetten naar mijn pc zonder dat ik mijn dingen kwijtraak omdat die niet wil activeren ( je moet toch dat programma wel op meer apparaten kunnen installeren? ik vind dat anders vreemd)

het liefst zou ik telefonisch contact willen maar op dit moment is alle hulp welkom ik wacht nu al een half jaar en de laptop is bijna aan zijn einde ook.

 

mvg J.M van der Burgh

Reacties

mi-bo schreef op 31.12.2018 om 21:24 uur

@JM-vanderBurgh

Beste JM-vanderBurg.

Ga naar magix.com rechts bij icoon inloggen,dan mijn programma,hier staat MMM2018 Klik op de laptop uncheck (die moet vervallen)als er de zelfde e-mail adres wordt gebruikt kunt U daarna op Uw Pc het programma MMM2018 installeren.

Fijne jaarwisseling en een bruisend 2019 met veel montage plezier met het mooie MAGIX Product

Mvg

Michael

JM-vanderBurgh schreef op 01.01.2019 om 09:17 uur

Beste michael,

 

dank je voor je snelle reactie.

als ik daarheen ga staat er dat ik hem op 2 apparaten mag installeren en bij beidde staat me laptop niet

plaats 1 is niet gebruikt en plaats 2 ook niet heel vreemd.

wat ook vreemd is, is dat die de soundforge wel geregistreerd heeft op 1 plek maar ook daar staat plaats 2 geen dus die zou ook op 2 apparaten mogen

mi-bo schreef op 01.01.2019 om 12:09 uur

@JM-vanderBurgh

Beste J.M.

Als er via installationmanager wordt geïnstalleerd wat gebeurd er dan.(te vinden bij mijn programma MMM 2018 prem. in MAGIX)4,8 Mb daarna 718,59 Mb downloaden, dan is het Music Maker ( 25 ) dan via online actualiseren 87 Mb en Het programma staat op de Pc, in rechter boven hoek ziet U het gebruikte E-mail adres staan.

Als U bij Hulp over Music maker open ziet U bij gebruikers account Uw e-mail adres staan bekend bij MAGIX

Mvg

Michael