MUSIC MAKER 2023 PREMIUM wordt afgesloten bij het opnieuw opstarten.

erik-vanotterdijk schreef op 30.05.2023 om 20:43 uur

Als ik een project heb opgeslagen en de dag erna open, dan worden de sporen "hakkelend" afgespeeld.
Als ik het afspelen stop en daarna opnieuw start, wordt het programma afgesloten.

Reacties

Bol schreef op 30.05.2023 om 23:06 uur

@erik-vanotterdijk

Hallo Erik,

Zet het programma-instellingen op de standaardwaarden. Dit doet u zou:

Probeer het dan nu nog eens.

Succes,

Rob (forum moderator)

aanvulling op 30-05-2023 om 23:34uur

Als u het bovenstaande niet kan uitvoeren, verwijder dan het MusicMaker.ini bestand. Bij het opstarten van Music Maker 2023 wordt dit bestand weer automatisch aangemaakt.

Laatst gewijzigd door Bol op 30.05.2023, 23:37, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

erik-vanotterdijk schreef op 31.05.2023 om 17:40 uur

De programma-instellingen had ik al op de standaardwaarden ingesteld. Geen verbetering.
Zojuist heb ik gekeken in de map mm31 om het ini bestand te verwijderen.
Dit bestand staat echter niet in de map mm31. Alle andere bestanden op de afbeelding staan er wel in.

 

Bol schreef op 31.05.2023 om 17:54 uur

@erik-vanotterdijk

Hallo Erik,

Als u MusicMaker.ini niet ziet staan in de map C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\MAGIX\mm31, dan adviseer ik u om Music Maker te verwijderen en opnieuw te installeren.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

erik-vanotterdijk schreef op 31.05.2023 om 18:08 uur

Hoi Rob.
Bovenstaande had ik ook al geprobeerd.
Maar zojuist heb ik, samen met mijn zoon, nog eens goed gekeken naar de instellingen van het programma en heb ik, op goed geluk, bij programma-instellingen > audio/MIDI > audioweergave het WAV-stuurprogramma ingesteld op 24 bit.
Voor zover ik nu kan beoordelen was dit de juiste keuze en werkt alles naar wens.😁


Dank je wel voor het meedenken.

Bol schreef op 31.05.2023 om 18:14 uur

@erik-vanotterdijk

Hallo Erik,

Dit is de instelling bij mij.

Wat u zou kunnen doen is om MMM uit- en opnieuw in te loggen

Groet,

Rob (forum moderator)

PS er is weer een nieuwe update beschikbaar. Versie 31.0.5.56

Laatst gewijzigd door Bol op 31.05.2023, 19:03, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 31.05.2023 om 20:01 uur

@erik-vanotterdijk,

Hallo Eric,

Zojuist heb ik MMM2023 geüpdatet naar 31.0.5.56 en hebt nu ook problemen gekregen. Ik ga er vanavond laat er eens rustig voor zitten om te zien of ik mijn probleem op kan lossen.

Groet,

Rob (forum moderator)

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-