Music Maker 2019 Plus Edition

OlafvanderWilt schreef op 18.01.2019 om 20:57 uur

Bij het gebruik van Magix remix agent zie ik de cursur lopen maar is er geen geluid. Als ik een mp3 tracks direct importeer in een spoor is het geluid prima. Ik heb het programma op 3 laptops geprobeerd met Windows 10 waaronder 2 splinternieuwe dus welke hardware er ook op zit, op geen van alle werk de remix agent.

Wie kan mij vertellen hoe ik dit probleem oplos?

 

Reacties

Bol schreef op 19.01.2019 om 11:40 uur

Hallo Olaf,

Aan de hardware van uw drie laptops ligt het zeker niet. U moet het probleem zoeken in het aansturen van het audiostuurprogramma. Bij u staat deze waarschijnlijk op ASIO of Wasapi. Als u met de Remix Agent werkt moet het audiostuurprogramma op WAV of DirectSound staan / gezet worden.

Druk op "P" en klik op het tabblad Audio/Midi. Zet nu het audioweergave stuurprogramma op WAV of Directsound en het geluid is nu weer hoorbaar, als u werkt met de remix agent.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 19.01.2019, 12:16, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

OlafvanderWilt schreef op 20.01.2019 om 20:22 uur

Bedankt Rob, ik heb geluid :-)

Bol schreef op 20.01.2019 om 20:44 uur

Succes Olaf, met het uitvoeren van Remix Agent 👍👍👍

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-