Music maker 2019 geeft installatie problemen.

lieberwerth schreef op 12.01.2019 om 11:05 uur

Heb pas music maker prem2019 gekocht. Mijn compt windows10.Het lijkt erop dat ik de Free versie krijg.Krijg geen verandering in het icoon, de paarse M. Ik zie op het net het blauwe icoon met witte strepen.Krijg ook maar 8 sporen. Kan wel instrumenten en loops downloaden die eerst geld kosten maar dan gratis geleverd worden.Meer sporen kosten 9,99 en allerlei uitbreidingen kosten allemaal 9,99. Terwijl die uitbreidingen volgens mij bij de aankoop zouden moeten zitten. Dus klopt het icoon, kosten extra sporen geld en hoe kan je zien dat je 2019 hebt?Heb uitgebreid met service dienst contact gehad maar die lijken wel standaard oplossingen aan te dragen die uiteindelijk niet werken. En op rechtstreekse vragen krijg je geen antwoord.het duurt lang voordat ze reageren. 2 weken dus al lang verlopen dus geld terug is ook voorbij. Uiteindelijk via Duitsland ene Erik gevonden die wel direct reactie geeft. Maar daar ben ik toch niet uitgekomen op mijn problemen. Ik zou in de store extra sporen kunnen kopen die dan uiteindelijk gratis zou zijn. Mooi niet dus wel 9.99 afgeschreven en al die andere optie’s die ik dacht in de gekochte versie te krijgen ook berekend dus nu 90 euro extra kwijt.

Wat hebben andere kopers nu wel bij hun gekochte versie 2019 gekregen buiten het aantal gratis muziek instrumenten en loops?

Reacties

mi-bo schreef op 12.01.2019 om 12:00 uur

@lieberwerth

Beste Lieberwerth,

Na contact te hebben gehad met Ene Erik, heeft U de juiste expert aan de lijn gehad.

Dan wat betreft de sporen. als U op het laatste spoor gaat staan, en met rechtersmuis klikt kunt U via optie spoor toevoegen tot wel 99 sporen gaan, en ook verwijderen.

Als U met links klikt kunt U de spoor een naam geven.

Bij aankoop van MMM2019 Prem heeft U en vrije keuze zie onderaan de mediapool van Soundpool collections en Soundpools.

Uw verhaal dat U voor € 9,99 sporen moet kopen is een beetje vreemd.

klik eens op het wieltje aan de rechterzijde, misschien komt U dan wel verder,

Mvg

Michael

lieberwerth schreef op 12.01.2019 om 12:49 uur

Ik kan je zijn mail laten lezen. De manier die je beschrijft heb ik natuurlijk eerst geprobeerd, maar die werkt dus nier. Nu 9,99 euro heb betaald werkt dat wel. Maar volgens mij zou dat standaard in de versie 2019 moeten zitten. Maar welk icoon voor music maker 2019 heb jij dan? De paarse M of de Blauwe met witte streepjes? Ik heb nog steeds het vermoeden dat de vrije versie die ik al jaren heb actief blijft en zo 2019 niet installeert.

mi-bo schreef op 12.01.2019 om 13:05 uur

@lieberwerth

Beste Lieberwerth,

De mail van MAGIX Support kunt U privé sturen naar mi-bo@magix.info, dan kan ik de reactie bestuderen.

Mijn opstart is versie 27.0.2.28.

Mijn opstart scherm ziet er zo uit, met aan de rechter zijde mijn inlog, zoals ik al heb omschreven, mi-bo@magix.infoen bij editie activeren kan ik eerder aangekochte MMM activeren, die komen dan in 1 product bij elkaar, dat is MMM 2019 prem.

Bij aankoop heeft U wel of geen serienummer ontvangen, dit is niet van belang gezien MMM 2019 Prem via Uw MAGIX account werkt.

MVG

Michael

 

lieberwerth schreef op 12.01.2019 om 15:47 uur

Dit is mijn buroblad met het oude icoon!

mi-bo schreef op 12.01.2019 om 16:13 uur

@lieberwerth

Beste Lieberwerth.

Dit is bij mij het zelfde.

M.a.w. MMM 2019 prem.

Mvg

Michael

Wijziging i.v.m veranderd antwoord

Bol schreef op 12.01.2019 om 18:16 uur

Hallo Lieberwerth,

  1. start MMM op
  2. klik rechts op radertje en dan op "alle gekochte inhoud downloaden"
  3. de Download Manager menu wordt geopend. (bij mij is deze leeg omdat ik alles heb gedownload)
  4. Als hier wel iets staat klik dan op "Alles downloaden"
  5. Daarna moet je ze installeren. klik op bv. instrumenten en dan zie volgens mij een pijltje. Klik hierop om de te installeren.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 12.01.2019, 18:17, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-