Heb pas music maker prem2019 gekocht. Mijn compt windows10.Het lijkt erop dat ik de Free versie krijg.Krijg geen verandering in het icoon, de paarse M. Ik zie op het net het blauwe icoon met witte strepen.Krijg ook maar 8 sporen. Kan wel instrumenten en loops downloaden die eerst geld kosten maar dan gratis geleverd worden.Meer sporen kosten 9,99 en allerlei uitbreidingen kosten allemaal 9,99. Terwijl die uitbreidingen volgens mij bij de aankoop zouden moeten zitten. Dus klopt het icoon, kosten extra sporen geld en hoe kan je zien dat je 2019 hebt?Heb uitgebreid met service dienst contact gehad maar die lijken wel standaard oplossingen aan te dragen die uiteindelijk niet werken. En op rechtstreekse vragen krijg je geen antwoord.het duurt lang voordat ze reageren. 2 weken dus al lang verlopen dus geld terug is ook voorbij. Uiteindelijk via Duitsland ene Erik gevonden die wel direct reactie geeft. Maar daar ben ik toch niet uitgekomen op mijn problemen. Ik zou in de store extra sporen kunnen kopen die dan uiteindelijk gratis zou zijn. Mooi niet dus wel 9.99 afgeschreven en al die andere optie’s die ik dacht in de gekochte versie te krijgen ook berekend dus nu 90 euro extra kwijt.
Wat hebben andere kopers nu wel bij hun gekochte versie 2019 gekregen buiten het aantal gratis muziek instrumenten en loops?