Reacties

mi-bo schreef op 04.05.2020 om 19:12 uur

@Anirac

Beste Anirac.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Misschien een optie:

via magix.com de Free versie van MAGIX MUSIC MAKER downloaden en dan de Keyboard installeren .

Kan best dat het gaat werken

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael (Moderator ).

wijziging aangebracht i.v.m met meer informatie.

Anirac schreef op 04.05.2020 om 19:15 uur

Heb ik dan alle functionaliteiten met de free versie zoals op de magix music maker 2016 beschikbaar zijn?

mi-bo schreef op 04.05.2020 om 19:53 uur

@Anirac

Beste Anirac.

Neen ,MMM 2016 is een koop pakket.

Maar gezien U geen serienummer heeft van MMM 2016 (ook niet overdraagbaar want is geregistreerd via email adres)is het te proberen.

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael (Moderator )

Anirac schreef op 04.05.2020 om 21:00 uur

Heeft u misschien het email adres of telefoon nummer waar ik de klantenservice van magix op kan bereiken?

Bol schreef op 04.05.2020 om 21:09 uur

Hallo Anirac,

Welkom op het forum voor en door MAGIX gebruikers.

Music Maker free hebt niet alle functionaliteiten als Music Maker2016.

U heeft Music Maker 2016 met keyboard 2de hands gekocht. Wat u zou kunnen proberen, als dit tenminste nog mogelijk is, om het serienummer op te vragen bij de verkoper van MM 2016. Let op!!. Hij/zij moet wel de eerste gebruiker zijn geweest. Wanneer u dit serienummer hebt, dan zou u bij Magix Support een verzoek kunnen indienen om de MM2016 op uw naam te zetten.

Zo neem u contact op met Magix Support: https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

Ik wens u succes,

Rob (Moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 04.05.2020, 21:11, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Anirac schreef op 04.05.2020 om 21:33 uur

Hallo Rob, ik heb de stappen gevolgd hoe contact op te nemen met de technische support, maar ik kan geen ticket aanmaken voor de technische support. Ik wordt steeds terug gestuurd naar FAQ vragenlijst. Wellicht opdat ik geen product heb geregistreerd bij mijn account....?

Bol schreef op 04.05.2020 om 21:50 uur

Hallo Anirac,

U moet wel het serienummer van MM 2016 programma's hebben! U hebt een account aangemaakt bij Magix. Log in en ga: https://www.magix.info/nl/support/formulier/?title=serienummer%20overdragen

Ik heb zojuist een supportaanvraag gestuurd naar Magix Support met uw vraagstelling. Ik ben benieuwd wat ik hierop als reactie van Magix Support krijg.

Succes,

Rob

Verschillende keren gewijzigd i.v.m. met meer informatie.

Laatst gewijzigd door Bol op 04.05.2020, 22:01, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-