Music maker

AardJ-Mol schreef op 04.07.2020 om 16:14 uur

Voor music maker heb ik een abonnement voor alle loops. Echter, ik kan alleen de loops met betrekking tot het abonnement downloaden op de gratis music maker. Ik heb ook music maker premium. Deze neemt wel de loops over die ik download op de gratis versie, maar als ik loops wil downloaden op de premium, dan zou ik weer moeten betalen. Hoe kan dit, en wat zou ik eraan kunnen doen om dit te verhelpen?

Reacties

mi-bo schreef op 04.07.2020 om 16:54 uur

@AardJ-Mol

Beste AardJ.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Aannemend dat U over MMM 2021 schrijft,als de versie MMM 2020 Premium nog niet is verlopen.( binnen 365 dagen na aankoop ) is dit verlopen kunt U overwegen voor € 69,99 een nieuwe versie aan te kopen.

ga naar

https://www.magix.info/nl/forum/30-06-2020-is-er-een-nieuwe-64-bits-versie-van-mmm-uitgekomen--1248876/

Als het programma is geïnstalleerd open MMM2021 Free klik op mijn en vul hier Uw serienummer in en het nieuwe programaa is MMM2021 Prem.

Niet vergeten ook opnieuw de loops te installeren en instrumenten

Als U MMM 2021 Prem heeft kunt U ook gratis Audio Studio 12 installeren en Ozone Elements

M.vr.gr

Michael

AardJ-Mol schreef op 05.07.2020 om 16:56 uur

Beste Michael.

Bedankt voor jouw reactie. Ik heb ondertussen MMM 2021 en op de manier aangemeld zoals je omschreef. Ik kan de loops weer downloaden en alles dat ik nodig heb . Alleen moet ik mij nu wel steeds inloggen voor een download. Niet zo'n probleem, maar misschien weet je hierin een oplossing. Voor de rest werkt alles weer perfect. Bedankt

Groeten AJ

mi-bo schreef op 05.07.2020 om 17:07 uur

@AardJ-Mol

Beste AJ,

Dit is een positief bericht,

Als U MMM 2021 Prem( 64 ) opstart , wordt direct mijn account geactiveerd( en anders op MAGIX account klikken.

Veel plezier met het samenstellen van Uw muziek projecten met het mooie MMM Prem 2021 .

M.vr.gr

Michael