Music Cleaning lab 15 deluxe werkt niet op Desktop

KA-Bevington schreef op 29.11.2023 om 12:01 uur

Dit programma heb ik van een CD uit 2008 geinstalleerd op mijn Windows 10 64 bit desktop.

Verschillende geluidsbronnen geprobeerd via line in op mijn pc op te nemen maar ik hoor alleen maar vervormd geluid.

Ik kan me voorstellen dat ik een update download moet hebben maar Magix kent mijn serienummer niet waardoor ik niet verder kom.

Help !

Reacties

SP. schreef op 29.11.2023 om 13:07 uur

@KA-Bevington Probeer de gratis proefversie van 30 dagen van Sound Forge Audio Cleaning Lab 4.

 

 

Please try the free 30 day trial version of Sound Forge Audio Cleaning Lab 4.

Bol schreef op 29.11.2023 om 14:45 uur

Hallo @KA-Bevington,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel los van Magix Support.

....Dit programma heb ik van een CD uit 2008 geïnstalleerd op mijn Windows 10 64 bit desktop...

Uw Music Cleaning lab 15 Deluxe uit 2008 (15 jaar) wordt niet meer ondersteund door Magix Duitsland en is ook ook niet compatibel om onder Windows 10 te installeren.

Nadat u de 30 dagen trailversie hebt uitgeprobeerd, dan zou u het programma kunnen aanschaffen ad: €19,99. Zie: SOUND FORGE Audio Cleaning Lab 4 – Speciaal gereedschap voor cleaning & restauratie (magix.com)

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-